مشارکت بیش از ۱۳۸ هزار شهروند منطقه ۱۵ در طرح «من شهردارم»

شهردار منطقه ۱۵ از مشارکت بیش از ۱۳۸ هزار شهروند این منطقه در طرح «من شهردارم» خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به مشارکت و استقبال چشمگیر شهروندان منطقه ۱۵، در دومین دوره طرح من شهردارم گفت: ۱۳۸ هزار و ۷۱۷ شهروند با مشارکت در این طرح در رای گیری ۱۷۷ پروژه شهری در منطقه ۱۵ شرکت و نظرات و پیشنهادات خود را به ثبت رساندند.

وی از استقبال بینظیر شهروندان ناحیه ۳ منطقه ۱۵ با مشارکت ۳۹ هزار و ۷۲۶ شهروند خبر داد و افزود: با این میزان مشارکت، این ناحیه نیز در صدر نواحی شهر تهران قرار گرفت.

شیری اضافه کرد: بدون شک پیشنهاداتی که شهروندان برای بهبود وضعیت زندگی در محله های خود ارائه می دهند، سهم بسزایی در توسعه و پیشرفت محله ها دارد و اگر بخواهیم پاسخگوی نیازها باشیم باید اداره شهرمان را بر پایه مشارکت آگاهانه شهروندان تعریف و برنامه ریزی کنیم.

شهردار منطقه ۱۵ در ادامه با اشاره به رصد و پایش روزانه نظرسنجی‌ها و میزان مشارکت شهروندان و سفیران در این طرح، افزود: تلاش ما بر این است که بتوانیم با استفاده از مشارکت مردم، رضایتمندی آنان را فراهم کنیم.

شیری در پایان با اشاره به اینکه "من شهردارم" بخشی از مردمی‌سازی مدیریت شهری است تا همه امکانات شهر در خدمت شهروندان باشد، افزود: در مدیریت شهری، مشارکت مردم اصل است و این مشارکت می‌تواند سبب کاهش هزینه و انتخاب درست اولویت‌ها شود. از این رو یکی از محوری‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری تهران، مردمی‌سازی و تکیه بر ظرفیت و توان مردم و به ویژه نخبگان است.

انتهای پیام/

۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 47373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =