هم‌اندیشی طرح تحولی ۲۰ گانه محلات منطقه ۱۴ برگزار شد

شهردار منطقه ۱۴ طی هم اندیشی طرح تحول ۲۰ گانه محلات بر ضرورت تلاش مضاعف حوزه‌های مختلف شهری در جهت رفع موانع و چالش‌های شهری محلات با پایش‌های مستمر و نظارت‌های دقیق به منظور کسب رضایت حداکثری شهروندان تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی در جمع مدیران شهری منطقه گفت: روند فعالیت های پیش بینی شده در طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت شهر تهران در منطقه، پیشرفت قابل توجهی داشته است که با توجه به تنوع و گستردگی آن، در نهایت تعداد قابل توجهی از مطالبات شهروندی مرتفع می شود.

روشن تر و ایمن تر شدن بوستان ها و معابر شهری در راستای افزایش زیبایی کالبدی محلات تا مناسب سازی و بهسازی شریان ها و خیابان ها، مرمت و بهسازی علائم ترافیکی، المان‌های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی با هدف کاهش ترافیک و افزایش ضریب ایمنی معابر همچنین نگهداشت محلات از موارد مورد تاکید شهردار منطقه ۱۴ در این جلسه بود.

وی با بیان اینکه طرح تحولی طرحی کامل است که می‌تواند منجر به رضایت شهروندان باشد تاکید کرد: با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی در منطقه برای تحقق پروژه های توسعه محور، مصوبات طرح تحولی با یک ساز و کار مشترک، برنامه‌ریزی و در محلات انجام می‌شود.

انتهای پیام/

۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر: 47391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =