طرح تحولی بیست گانه خدمت، گامی مهم در راستای آبادانی شهر تهران

جلسه نظارت میدانی و ستادی شهرداری منطقه ۱۴ با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، مدیران کل این معاونت و شهردار و مدیران منطقه ۱۴ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق عباس شعبانی ضمن بازدید میدانی از پروژه های احداث پایگاه مدیریت بحران امام علی(ع)، احداث سایت برف روبی منطقه ۱۴، تقاطع غیر همسطح بسیج محلاتی شعبانی گفت: یکی از موضوعات مهم شهر تهران در سال های اخیر نیمه فرسوده شدن شهر است که در همین راستا نیاز داریم با تکیه و تمرکز بر نگهداشت شهر تهران از فرسودگی بیشتر شهر جلوگیری نماییم لذا با تدوین و ابلاغ طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت در شهر تهران گام بزرگی را برای تحول شهر در حوزه نگهداشتی برداشته ایم.

معاون شهردار تهران افزود: آفت نگهداشت شهر عدم انجام درست کار به موقع و به شیوه صحیح است.

وی ۳ اصل مهم در کنترل کیفیت انجام پروژه ها را کیفیت ،سرعت، و کنترل هزینه خواند و تأکید کرد: همه  این موارد در اجرای کیفی پروژه های شهری باید مد نظر قرار گیرد و نگهداشت شهر باید با کیفیت در زمان بندی مناسب و با برآورد صحیح هزینه در نظر گرفته شود.

معاون هماهنگی و امور مناطق ترسیم افق بلند مدت در مناطق را از مهم ترین امور در هر منطقه خواند که باید مدنظر مدیریت شهری آن منطقه قرار گیرد و در کنار پرداختن به موضوعات نگهداشتی و اجرایی شهر پرداختن به موضوعات کلان و شهرسازی را از مهم ترین دغدغه‌های مناطق ۲۲ گانه شهر تهران دانست.

امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ در ادامه با ارائه گزارشی  از ویژگی ها و شاخص های مهم این منطقه و ارتقاء روند پیشرفت فیزیکی پروژه های تملک دارائی سرمایه ای منطقه ۱۴ گفت.

وی در ادامه وضعیت رسیدگی به املاک و کاربری های متراکم پیرامون پروژه باغ راه ائمه اطهار و رسیدگی به قسمت شرقی بزرگره بسیج به دلیل انباشت ترافیک در این محدوده را از معضلات جدی این منطقه خواند و همچنین رسیدگی به مسائل و چالش های مربوط به پروژه بازار گل شهید محلاتی را از اولویت های این منطقه دانست که باید در اسرع وقت پیگیری و رفع شود.

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۳۰۶ گواهی ساختمانی در بافت فرسوده این منطقه صادر شده است از کسب رتبه اول صدور گواهی در بافت فرسوده توسط منطقه۱۴ خبر داد.

رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷ با همراهی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی این منطقه از رفع ۱۱۹ مورد احصاء شده از ۲۹۱ مورد مطرح شده در جلسه نظارت میدانی و ستادی منطقه ۱۷ خبر داد و افزود: پیگیری سایر موارد زمان بر تا رفع کامل موارد مطرح شده در دستور کار این منطقه قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه جلسات نظارت میدانی و ستادی نقطه عطفی در رصد امور روزانه مدیریت شهری است، استقبال مضاعف همکاران در حل معضلات شهری و حفظ شأن مدیران را در جلسات نظارت میدانی و ستادی مهم ترین نکات این رویکرد همه جانبه محور در مناطق ۲۲ گانه خواند.

در ادامه این جلسه مهدی شریفیان مدیرکل برنامه ریزی وسرمایه انسانی و سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران  و محمد  امیرآبادی مدیرکل دفتر پایش کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد گزارشاتی را در خصوص وضعیت پروژه های منطقه ۱۴ در حوزه های مختلف ارائه و رسیدگی به وضعیت احداث کتابخانه، میادین میوه و تره بار درمانگاه و بوستان های محلی در این منطقه را باتوجه به در خواست های مردم و ارتقاء سطح رضایت مندی شهروندان در این منطقه خواستار شد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در خاتمه با حضور در منزل مادر شهید ابراهیم مرادی به دیدار و دلجویی از این مادر شهید ارجمند پرداخت.

انتهای پیام/

۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 47413

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =