ضرورت تعامل دستگاه‌های خدمات‌رسان برای پاسخگوئی و جلب رضایت مردم

رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهرتهران گفت : عملکرد شورا به عنوان نهادی مسئول در مقابل حجم مطالبات شهروندان مطابقت نداشته و اعضای آن در تلاش برای حذف یا کاهش این نقیصه هستند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، مهدی اقراریان که نشست بی واسطه و چهره به چهره تحت عنوان خدمت در مسجد با جمعی از شهروندان منطقه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله صاحب الزمان (عج) دیدار کرده بود، اظهار کرد: فلسفه وجودی برگزاری چنین دیدارهائی در خارج از محیط اداری شورا به میزبانی مساجد که از دیر باز بعنوان پایگاه اجتماعی بوده، همین منوال بوده که مسئولین بدون واسطه پای سخنان و مطالبات شهروندان بنشینند و راهکارهای مناسبی برای رفع دغدغه های آنان برگزینند.

وی ادامه داد: تهران علاوه بر تعداد ۲۱ عضو شورای شهر، تعداد ۳۰ نماینده مجلس نیز دارد و دیگر مسئولین من جمله این عزیزان ، فرماندار و نهادهای خدمات رسان می بایست در همین نهضت مردمی در مساجد حضور داشته و برای رفع معضلات مطروحه چاره اندیشی نمایند.

همچنین محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ طی سخنان کوتاهی با اشاره به این نکته که مطالبات شهروندان در اغلب مواقع در سه محور مطرح می شود، اظهار داشت: محور های درخواستهای شهروندان یا خارج از اختیارات شهرداری بوده یا بین بخشی با نهادهای خدمت رسان و یا مرتبط با شهرداری است و می بایست برای جلب رضایتمندی شهروندان و پاسخگوئی به آنها، تمامی نهادهای خدمت رسان پای کار بوده و شهرداری را همراهی نمایند.

بر پایه این گزارش، در جریان این دیدار صمیمانه و بدون واسطه که با حضور محمد جواد خسروی شهردار ، معاونین ، مدیران منطقه و جمعی از وکلای دستگاه قضا برگزار شد، علاوه بر موضوعات حقوقی، دیگر درخواست‌ها و مطالبات شهروندان با محوریت مباحث خدمات شهری، عمران ، ترافیک، شهرسازی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و... ارزیایی و راهکارهای قانونی برای حل و فصل آنها ارائه شد.

انتهای پیام/

۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر: 47434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =