تذکر عضو شورا به وزارت ارشاد؛ در معرفی سیره امام راحل(ره) کم‌کاری نکنید

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در انتشار و معرفی کتب امام خمینی (ره) تلاش بیشتری داشته باشد؛ چراکه تاکنون کمتر به آن پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در دویست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بانوان شهر تهران نقش اثرگذاری را در عرصه های مختلف داشته اند، اظهار کرد: در عرصه های علمی و ورزشی به ویژه در دوران پس از انقلاب، دستاوردهای خوبی توسط بانوان به دست آمده که به برکت خون شهدا و نگاه والای رهبر کبیر انقلاب این اتفاق بی نظیر روی داده است.

وی همچنین تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، باید در انتشار و معرفی کتب امام خمینی (ره) تلاش بیشتری داشته باشد؛ چراکه تاکنون کمتر به آن پرداخته شده و در صورت توجه به آن، اعتلای جامعه رقم خواهد خورد.

پیرهادی ضمن گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: اخلاص، روحیه شهادت طلبی، سلحشوری، نبوغ، ولایت مداری، سرعت عمل و در میدان بودن از مهمترین ویژگی های حاج قاسم بود که در سخت ترین شرایط و فضاهای ممکن در کشورهای مختلف با تروریست ها مبارزه می کرد.

انتهای پیام/

۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
کد خبر: 47459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =