مبلمان شهری بزرگراه شهید صدر رنگ‌آمیزی شد

پل‌های عابر و ایستگاه‌های اتوبوس بزرگراه شهید صدر به عنوان یکی از شریان‌های پرتردد و اصلی منطقه یک، با انجام عملیات رنگ‌آمیزی ساماندهی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، احسان خیراتیان صفائی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه اظهار داشت: طرح نگهداشت شهر با محوریت رنگ آمیزی مبلمان شهری در بزرگراه شهید صدر از ابتدای آذر ماه آغاز و در مدت سه هفته به انجام رسید.

صفایی افزود: با توجه به بازدید میدانی و تاکید شهردار منطقه یک نسبت به زیباسازی بصری و ایجاد روحیه نشاط در شهر، عملیات رنگ آمیزی ۸ دستگاه پل عابر پیاده و تعداد ۱۴سرپناه حمل و نقل عمومی و بلوک های ترافیکی موجود در محور شهید صدر در دستور کار قرار گرفت و انجام شد. 

وی تصریح کرد: دو دستگاه از پل های عابر این بزرگراه که پله های آنها به علت تردد زیاد عابرین مسطح و لغزنده شده بود نیز با نصب ورق عاج دار رفع نقص شد. 

معاون شهردار منطقه یک با اشاره به اجرای طرح جدید ایستگاه های حمل و نقل عمومی خاطر نشان کرد: سرپناه های اتوبوس در محور بزرگراه شهید صدر نیز با استفاده از ورق فلزی مشبک با طرح اسلیمی توسط حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه بهسازی شده است.

انتهای پیام/

۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 47473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =