راه و مکتب سردار شهید سلیمانی با اقتدار ادامه دارد/ مردم پای میثاق‌شان با انقلاب و نظام هستند

نخستین مراسم سالگرد تشییع شهید گمنام و بزرگداشت چهارمین سالگرد شهید جبهه مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، مسئولان و مدیران شهری منطقه ۱۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» در این مراسم با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت و جایگاه ارزشمند شهدا گفت: شهدا با گذشتن از جان و مال خود بزرگترین درس تاریخ را به ما آموختند، امروز رسالت همه مدیران و مسئولان است که در راستای احیای فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن این فرهنگ به نسل جوان تلاش کنند.

وی با تأکید بر اینکه بزرگداشت راه سردار حاج قاسم سلیمانی باید در مسیر امنیت ملی و استقلال کشور باشد، تصریح کرد: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی راهش ناتمام نمانده بلکه امروز سلیمانی‌های بسیاری در جهان اسلام پرورش یافته و ادامه دهنده راه انقلاب و شهدا هستند.

شهردار منطقه ۱۰ همچنین با اشاره به شهادت سردار جبهه مقاومت سیدرضی موسوی بیان کرد: جبهه مقاومت مقاوم‌تر از هر زمان دیگری در عرصه است و مقاومت مانع از تحقق خواب شوم رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه خواهد شد و در مقابل تمامیت خواهی آنها در منطقه خواهد ایستاد.

شهردار منطقه ۱۰ در ادامه به برگزاری تجمع  بزرگ ۹ دی و استقبال بی نظیر مردم از این مراسم اشاره کرد و افزود: مردم ایران در بزنگاه‌های حساس و سیاسی همواره نشان داده‌اند پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.

اخ‌الصنایع با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات، گفت: ما حماسه بزرگ دیگری در پیش رو داریم و آن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری است که مردم عزیزمان یکبار دیگر با مشارکت و حضور پای صندوق‌های رأی سرنوشت خود را رقم خواهند زد.

شهردار منطقه ۱۰ در پایان مراسم ضمن دعوت از همه شهروندان برای مشارکت در انتخابات پیش رو بیان کرد: امیدواریم همه شهروندان، گروه‌ها و جریانات با مشارکت در انتخابات مسیر پیشرفت و توسعه کشور را هموار سازند.

گفتنی است، شهردار و معاونان مجموعه شهرداری منطقه ۱۰ با حضور در مزار شهید گمنام در بوستان نور الزهرا (س)، مزار آن شهید والامقام را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

انتهای پیام/

۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
کد خبر: 47478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =