اجرای آسفالت، ترمیم و روکش معابر محلی منطقه ۲۲

شهردار منطقه۲۲ از تداوم نهضت آسفالت در این منطقه و انجام پیگیری‌ها در خصوص احداث و تکمیل معابر محلی و اتمام عملیات تراش و روکش آسفالت این معابر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی شهردار این منطقه با تاکید بر پیگیری در اجرای هر چه بیشتر عملیات عمرانی معابر محلی و بزرگراهی منطقه گفت: وی با اشاره به اجرای گسترده عملیات آسفالت در معابر محلی و بزرگراهی منطقه ۲۲ عنوان کرد: معاونت فنی و عمرانی منطقه با رعایت تمامی ضوابط و اصول فنی و مهندسی، آسفالت ریزی، ترمیم و لکه گیری معابر شریانی بزرگراهی و محلی در دستور کار قرار داده است.

وی عنوان کرد: به جهت تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های لازم در خصوص دسترسی بهتر و راحت‌تر ساکنین به تمامی نقاط شهر تهران از طریق توسعه راه‌های مواصلاتی و با عنایت به تدابیر شهردار تهران مبنی بر بهسازی و ترمیم آسفالت معابر محلی و بزرگراهی شهر تهران و در راستای تحقق یکی از درخواست های مهم شهروندان در خصوص نوسازی آسفالت دو معبر فرعی در محله کوهک انجام شد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ افزود: طی یک بازه زمانی به همت عوامل اجرایی این معاونت عملیات آسفالت دو معبر فرعی گلایل(حدفاصل نسیم سوم و پنجم) در محله کوهک به اتمام رسید که برای این عملیات بیش از ۱۴۲ تن آسفالت مورد استفاده و اجرای این عملیات با درخواست شهروندان و اولویت بندی در نظر گرفته شده مورد اجرا قرار گرفته است‌.

وی یکی از عوامل بهبود زیرساخت‌های معابر شهری را ارتقای کیفیت آسفالت دانست و افزود: خوشبختانه راه اندازی نهضت آسفالت باعث شد تا عملا شاهد رشد چشمگیر میزان نوسازی آسفالت معابر اصلی و فرعی محلات سطح این منطقه باشیم.

انتهای پیام/

۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 47480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =