تقدیر مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از دو بانوی خیّر

سید محمدحسین حجازی مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با حضور در دفتر انجمن اهدای عضو ایرانیان از مدیران عامل زن انجمن اوتیسم و نفس در شب میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) تقدیر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ سید محمدحسین حجازی در راستای پویش «قدردانیم» شهرداری تهران که به پاس تقدیر و تجلیل از همه زنان و نقش بی ‎بدیل شان در حیات، مدنظر قرار گرفته شده است، از کتایون نجفی‌زاده مدیرعامل انجمن نفس و سعیده صالح غفاری مدیرعامل انجمن اوتیسم در شب میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) تقدیر کرد.

وی در این مراسم بیان کرد: اگر قرار باشد در میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن از کسی تقدیر کنیم باید به زنانی توجه کنیم که تلاش کرده‌اند دست انسان‌های دیگر را بگیرند و این ابتکار را مدیون بانوان مدیر شرکت نوسازی عباس‌آباد هستم.

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد وظیفه‌ای در تعامل بین مجموعه‌های مردم نهاد دارد و همواره سعی می‌کند قدردان زحمت‌کشان این عرصه باشد. حجازی با بیان اینکه باید قدر بانوانی که دلسوز جامعه‌ ما هستند را دانست، افزود: فکر نمی‌کنم در شرایط فعلی، افرادی بالاتر از شما برای قدردانی در گرامیداشت روز زن پیدا شوند که افکار خود را روی پیشگیری، سلامت و نجات جان انسان‌ها متمرکز کنند و قطعا نمی‌توان روی این امر اسمی جز جان فدایی، گذشت و بخشش گذاشت. مجموعه‌هایی مانند انجمن نفس و اوتیسم که شما به آن ریشه داده‌اید آنقدر ارزشمند هستند که قدردانی از شما بسیار دشوار است. شما گوهرهای نابی هستید که باید مورد توجه قرار بگیرید.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد گفت: خداوند به هر کسی عزت نمی‌دهد. همان‌طور که حاج قاسم را کمتر کسی می‌شناخت اما خداوند می‌فرماید: «وَتُعِزُّ مَن تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَن تَشَاءُ» و حاج قاسم شامل عزت بسیار بزرگی نزد مردم‌ شد.

کتایون نجفی‌زاده مدیرعامل انجمن نفس که از مهمانان سر زده شگفت زده شده بود، گفت: کارهای ارزشمندی در این کشور انجام می‌شود اما کمتر دیده می‌شود و این توجه شما برای من بسیار ارزشمند است و بیانگر آن است که کار ما دیده شده است. منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد خاطرات خوبی را برای ما ثبت کرده است و برگزاری آخرین دوره جشن نفس در میدان مشاهیر این منطقه خاطره خوشی را برای خانواده‌های اهدای عضو به یادگار گذاشت.

در ادامه صحبت‌های نجفی‌زاده، امید قبادی، نائب رییس انجمن اهدای عضو ایرانیان افزود: بعد از برگزاری آخرین دوره جشن نفس در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، ما از خانواده‌های شرکت کننده نظرسنجی کردیم و ۸۵ درصد آنان از اجرا و فضای مراسم احساس رضایت داشتند و اعلام کردند جشن بعدی هم در همین منطقه برگزار شود. سعیده صالح غفاری مدیرعامل انجمن اوتیسم نیز بعد از تقدیر حجازی گفت: شما امشب، یکی از لذت‌بخش‌ترین شب‌ها را بعد از یک دوره فشار کار سنگین برای من رقم زدید و بابت این کار زیبا قدردان شما هستم.

این مراسم با حضور و همراهی هنرمندانی از جمله علی فروتن مجری و بازیگر، محمد سلوکی مجری و بازیگر، محمدنظری مجری برنامه به خانه بر می‌گردیم برگزار شد.

انتهای پیام/

۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
کد خبر: 47528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =