انسداد ترافیکی دسترسی شرق به جنوب تقاطع بزرگراه‌های همت – چمران به دلیل عملیات عمرانی

دسترسی شرق به جنوب بزرگراه شهیدهمت به بزرگراه شهیدچمران با هدف انجام عملیات عمرانی مسدود است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، با توجه به اجرای شیب‌راهه غربی پل جنوب به غرب تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه شهید همت و اصلاح هندسی و جابه‌جایی لوپ فعلی شرق به جنوب این تقاطع، عملیات زیرسازی لوپ جدید به پایان رسیده و با اعمال این انسداد ترافیکی، اجرای آسفالت این معبر در دستور کار قرار گرفته است.

 متعاقب تکمیل روسازی این مسیر، ترافیک عبوری بر روی آن منتقل می‌شود و فضا جهت اجرای ادامه شیب‌راهه غربی پل آزادسازی می‌شود.

 انسداد ترافیکی در مسیر شرق به جنوب بزرگراه شهید همت به بزرگراه شهید چمران از چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه ساعت ۲۳:۳۰ لغایت بامداد روز شنبه ۱۶ دی‌ماه اعمال خواهد شد و همشهریان می‌توانند جهت دسترسی به بزرگراه چمران جنوب از مسیرهای جایگزین به شرح ذیل تردد کنند:

۱شیخ فضل اله نوری، میدان صنعت، پل مدیریت

 ۲بزرگراه شهید چمران شمال، پل مدیریت

  گفتنی است پروژه احداث رمپ جهتی جنوب به غرب تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه شهید همت اسفندماه سال گذشته آغاز شد. این پروژه شامل احداث یک پل چپ‌گرد بر روی بزرگراه شهید چمران، احداث کندرو در بزرگراه شهید چمران، اصلاحات هندسی لوپ شرق به جنوب، بخشی از لوپ غرب به شمال و رمپ راست‌گرد جنوب به شرق تقاطع و اجرای ۴۰۰ متر طول دیواره وزنی است.

انتهای پیام/

۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
کد خبر: 47580

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =