مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه سکوت در مقابل تهاجم فرهنگی، حرکت در مسیر دشمن است، تاکید کرد: حجاب نه تنها هیچگاه مغایرتی با آزادی نداشته بلکه زن با بهره‌گیری از آن می‌تواند با آرامش بیشتری در نقش اجتماعی خود بدرخشد.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، محمد بنی حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان که پیش از ظهر امروز و با حضور معاون شهردار تهران در سالن ورزشی شهرداری منطقه ۱۱ برگزار شد، ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز شهادت سردار دلها، تقارن این دو امر مهم را فرصتی مغتنم جهت توجه بیش از پیش به ابعاد این دو شخصیت عنوان کرد و افزود: مهمترین دستاورد الگو گیری از شخصیت وارسته حضرت فاطمه زهرا (س)، استحکام بنیان خانواده است که البته این امر امروز به واهمه بزرگ غرب و به ویژه دشمنان قسم خورده کشور تبدیل شده چراکه تضعیف بنیان خانواده و انحراف از ارزشهای والای انسانی و اسلامی نتیجه ای جز ترویج فرهنگ منحط غربی نخواهد داشت که البته دشمن این آرزو را به گور خواهد برد.

وی با بیان اینکه رفتار و گفتار حضرت فاطمه زهرا (س) در حوزه عفاف و حجاب باید بیش از پیش مورد توجه زنان و دختران قرار گیرد، ترس دشمن از الگو گیری از این شخصیت ممتاز را یادآور شد و اظهار داشت: ترویج پوشش مبتذل غربی جز تعمیق آسیب های اجتماعی دستاورد دیگری نخواهد داشت و دشمن اگر به راستی به دنبال شخصیت بخشی به زن در جامعه و پیشرفت اوست، آخرین دستاورد علمی خود را در جامعه نشر دهد نه فرهنگ منحط خود را.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از عفت و پاکدامنی به عنوان ویژگی مهم صدیقه کبری (س) یاد کرد و گفت: این ویژگی ها امروز در غرب رنگ باخته و به همین دلیل است که دشمن عفاف و حجاب زن را نشانه گرفته است.

بنی حسن با تاکیدبر اینکه سکوت در مقابل تهاجم فرهنگی، حرکت در مسیر دشمن است تاکید کرد: حجاب نه تنها هیچگاه مغایرتی با آزادی نداشته بلکه زن با بهره گیری از آن می تواند با آرامش بیشتری در نقش اجتماعی خود بدرخشد که البته حضور مقتدرانه و موفقیت آمیز زنان مومن و محجبه کشور در عرصه های سیاسی، اجتماعی، علمی و ورزشی موید این امر است.

وی در ادامه از سردار سلیمانی به عنوان مصداق بارز انسان کامل یاد کرد و اظهار داشت: شخصیت ایشان از دو بعد رزمی و معنوی قابل تامل است که البته معنویت حاکم در زندگی و رفتار ایشان که برگرفته از سیره و سبک زندگی معصومین و عمل به فرامین الهی است باید بیش از پیش مورد الگوی جوانان مومن و انقلابی و نیز ورزشکاران قرار گیرد چرا که مکتب حاج قاسم به عنوان سید الشهدای جبهه مقاومت منطبق با مکتب عاشورا است.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران خطاب به ورزشکاران حاضر در این برنامه حاکمیت اخلاق، اراده قوی و عمل به ارزشهای والای اسلامی و انقلابی را ویژگی مهم سردار دلها ذکر کرد و گفت: همین ویژگی سبب شد تا شخصیت ایشان امروز در جهان مورد توجه قرار گیرد و ایشان به نماد و اسطوره ای بی بدیل مبدل شوند.

بنی حسن بیانات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در خصوص ورزشکاران را فصل الخطاب عنوان کرد و افزود: به فرموده ایشان گرایش به معنویت باید در ورزشکاران تقویت شود چراکه ورزشکاران می توانند الگوی نجابت، شرافت و طهارت در جامعه باشند.

وی در پایان هدف از برگزاری مسابقات ورزشی را ارتقاء روحیه نشاط و آمادگی جسمانی کارکنان دانست و تصریح کرد: مسابقات فوتسال کارکنان در تداوم جشنواره ورزشی بهشت از دهم آذرماه با حضور هفتاد تیم از سازمانهای مستقل و غیرمستقل شهرداری تهران آغاز شد که این حضور بی سابقه بیانگر رغبت و علاقه کارکنان به اجرای برنامه های ورزشی است.

به گفته مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران جشنواره ورزشی بهشت از ابتدای مهرماه با اجرای مسابقاتی در حوزه شطرنج، دارت، کشتی، شنا، کراس فیت، تنیس، بدمینتون و فوتسال آغاز شده و تا دهه مبارک فجر در رشته های مورد تقاضای کارکنان تداوم خواهد داشت.

لازم به ذکر است در پایان این مسابقات که برای اولین بار در طول تاریخ بلدیه با حضور ۷۰ تیم و برگزاری ۱۴۲ مسابقه به انجام رسید، از تیم های سازمان آتش نشانی و شهرداری منطقه ۱۸ به عنوان مقام اول و دوم و همچنین شهرداری منطقه ۲۰ و شرکت بهره برداری مترو به صورت مشترک به عنوان مقام سوم تقدیر شد.

انتهای پیام/

۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
کد خبر: 47581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =