عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در ویژه برنامه گرامیداشت مقام زن و روز مادر ویژه گروه‌های دوام‌مناطق ۲۲گانه تهران که به میزبانی منطقه ۱۵برگزار شد، گفت: گروه‌های دوام، بزرگترین سرمایه حوزه مدیریت و بحران شهر تهران محسوب می‌شوند و طیف عظیم این گروه‌ها، بانوان هستند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اهمیت گروه‌های دوام مناطق در شرایط بحرانی بیان کرد: گروه‌های دوام، بزرگترین سرمایه حوزه مدیریت و بحران شهر تهران محسوب می‌شوند و طیف عظیم این گروه‌ها، بانوان هستند؛ که سالیان سال است در حوزه مدیریت بحران، مشغول امداد و نجات هستند و به مردم خدمت می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به تقدیر از گروه های دوام مناطق ۲۲گانه توسط شهردار منطقه ۱۵، گفت: تشکر ویژه دارم که مقدمات برگزاری چنین ویژه برنامه ای را برای گروه‌های دوام فراهم شد. بدون شک چنین برنامه هایی سبب افزایش انگیزه و تعامل، همکاری خواهد شد.

باید قدردان سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی باشیم

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵، ضمن تقدیر از حضور گروه‌های دوام در بزرگداشت روز زن و مقام مادر گفت : گروه های دوام همواره در زمان بحران حضوری تاثیرگذار و بسزایی دارند. باید قدردان این سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی باشیم.

محمد شیری افزود: گروه‌های دوام داوطلبان واکنش اضطراری محلات‌اند، که در هر حادثه و بحران در کشور، جزو اولین گروه‌هایی هستند که به محل حادثه اعزام می‌شوند و خدمت رسانی می‌کنند.

در مراسم بزرگداشت مقام زن از کلیه گروه‌های دوام مناطق ۲۲گانه توسط شهرداری منطقه ۱۵ تقدیر شد.

انتهای پیام/

۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 47649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =