تقدیر عضو شورای شهر از احداث پل روگذر اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸

عضو شورای اسلامی شهر تهران از احداث پل رو گذر اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸ تقدیر کرد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، میثم مظفر عضو شورای اسلامی شهر تهران با صدور نامه‌ای  از احداث پل رو گذر مناطق ۱۷ و ۱۸ تقدیر کرد.

در بخشی از این نامه آمده است:

در روز شنبه گذشته پروژه پل روگذر اتصال بین مناطق ۱۷ و ۱۸ بر روی اتوبان آیت الله سعیدی در حریم خط راه آهن تهران - اهواز پس از سه دهه چشم انتظاری مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ افتتاح شد.

با بهره‌برداری از این پل روگذر دسترسی محله وصفنارد در منطقه ۱۷ به محله شهرک ولیعصر در منطقه ۱۸ در بخش شمالی این محور و در بخش جنوبی دسترسی محله زمزم زهتابی در منطقه ۱۷ به محله صادقیه در منطقه ۱۸ فراهم شده است.

این پروژه یک دغدغه فرامنطقه‌ای مهمی بود که بیش از سه دهه مشکل مردم در آن محدوده بوده و مورد مطالبه بسیاری از معتمدین شورایان و کنشگران اجتماعی مناطق ۱۷ و ۱۸ بوده و با اتفاق مبارکی که افتاد رضایتمندی خوبی را ایجاد نمود.

جا دارد از شهرداری تهران بابت این اقدام ارزنده تقدیر و تشکر نمایم.

انتظاری که ما از شهرداری تهران داریم این است که نسبت به احداث یک زیرگذر استاندارد از زیر راه آهن تهران - اهواز در منطقه ۱۸ مشابه منطقه ۱۷ که احداث یک زیرگذر در زیر خط راه آهن هم اکنون در دستور کار است، زیرگذر مشابهی در منطقه ۱۸ برای اتصال محله صادقیه به شهرک ولیعصر نیز در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

 این امر برای دسترسی‌های محلی و کوتاه شدن زمان سفرهای محلی و تسریع دسترسی‌ها ضروری است، به ویژه برای تردد در شرایط اضطراری جهت خودروهای امدادی مانند آتش نشانی و اورژانس مورد نیاز است.

انتهای پیام/

۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 47728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =