رونمایی از ۱۴ جلد کتاب شهدای منطقه ۱۷

از ۱۴ جلد کتاب شهدای منطقه ۱۷ که شامل سرگذشت، خاطرات و تصاویر شهدا است در این هفته رونمایی می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، معصومه مهران معاون توسعه منابع انسانی شهرداری این منطقه به برنامه های ویژه برای هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به همت اداره ایثارگران شهرداری منطقه ۱۷ سرگذشت، وصیت نامه، زندگی نامه و تصاویر شهدای منطقه ۱۷ در قالب ۱۴ محله و ۱۴ جلد آماده شده که در نمایشگاه کتابی در هفته دفاع مقدس رونمایی می شود. در این کتاب که کار پژوهی و گردآوری آن توسط اداره ایثارگران صورت گرفته زندگی تمامی شهدای منطقه ۱۷ درج شده است.در این هفته کار رونمایی از این کتاب صورت گرفته و پس از آن در تیراژی وسیع منتشر شده و در اختیار عموم و همچنین خانواده معزز شهدا قرار خواهد گرفت.

او با اشاره به سایر برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد : صبح روز ۳۱ شهریور در دفتر شهرداری از فرزندان شاهد تجلیل شد و عصر همان روز نیز تکریم از خانواده شهدای دفاع مقدس را در برنامه داشتیم.

مهران افزود: یکی از برنامه های ویژه آئین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام بود که روز اول مهر مزار شهدای گمنام بوستان ابوذر عطرافشانی و غبار روبی شد. همچنین در برنامه ای تحت عنوان مهمانی لاله ها به مرمت، بازسازی و نظافت قطعات شهدای منطقه ۱۷ در بهشت زهرای تهران خواهیم پرداخت.

۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
کد خبر: 4778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =