صدور ۲۰۶۲ کارت بلیت خبرنگاری سال ۱۳۹۹

مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی آخرین وضعیت کارت بلیت مترو خبرنگاران را تشریح کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک، عمار سعیدیان فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی با اشاره به اینکه پس از اتمام ارایه طرح ترافیک خبرنگاران فرایند بررسی مدارک خبرنگاران جهت ارایه کارت بلیت مترو را آغاز کردیم گفت: تاکنون ۲ هزار و ۶۲ کارت بلیت خبرنگاری تخصیص داده شده است .

او با بیان اینکه پیامک تخصیص کارت بلیت مترو برای واجدین شرایط که مدارکشان در سامانه کامل بوده است ارسال شده است، گفت : چنانچه خبرنگاری درخواست کارت بلیت داشته اما پیامک تخصیص برایش ارسال نشده بطورحتم نقص مدرک داشته است .

مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی ادامه داد: آن دسته از خبرنگاران که نقص مدرک داشته اند باید نواقص مدارک خود را بر طرف کنند، در غیر اینصورت کارت بلیت مترو به آنها ارایه نخواهد شد .

سعیدیان فر در ادامه بیان کرد: واجدین شرایط دریافت کارت بلیت که جهت صدور کارت بلیت معرفی شده اند، در صورتی که کارت بلیت خبرنگاری یکساله فعال داشته باشند (کارت بلیت سال ۹۸ ) مبلغ تخصیص یافته برای سال ۱۳۹۹ در آن کارت شارژ می‌شود. 

به گفته مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی؛ خبرنگاران محترم توجه داشته باشند در صورت نداشتن کارت بلیت باید به نشانی اینترنتی http://eticket.tehran.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام کارت بلیت خبرنگاری اقدام کرده و ضمن تکمیل اطلاعات خواسته شده نسبت به بارگزاری عکس و معرفی نامه نیز اقدام کنند.

۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 4780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =