افزایش ۴۰ درصدی آمار حریق در فصل سرما

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با بیان اینکه در فصل سرما آمار حریق حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا می‌کند، گفت: اگر از موضع پیشگیری به این موضوع نگاه و عمل کنیم، درواقع ۴۰ درصد خسارات ناشی از این موضوع و هزینه سازمان آتش‌نشانی کاهش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ دومین همایش ارزیابی شهرداران نواحی پایتخت در ایمن سازی شهر تهران با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، عباس شعبانی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، قدرت اله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران، علی نصیری رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران و برخی از شهرداران مناطق۲۲گانه و نواحی برگزار شد.

در این همایش حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان و شهید رضا دارابی که در عملیات اطفا حریق به شهادت رسید، گفت: فلسفه حضور ما تاکید بر ایمنی است که منجر به حفظ جان شهروندان خواهد شد.

وی افزود: باید در مقابل مسئولیت خود پاسخگو باشیم چرا که خداوند متعال از ما سوال خواهد کرد. سازمان‌ آتش‌نشانی امروز معروف به کار جهادی است و همیشه من از این موضوع تقدیر کرده ام. از مدیر عامل سازمان آتش نشانی انتظار داریم با اقدامات لازم تا پایان امسال تعداد ساختمان های پرخطر را به صفر برساند.

نظری بابیان اینکه در فصل سرما آمار حریق حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا می کند، ادامه داد: اگر از موضع پیشگیری به این موضوع نگاه کنیم و عمل کنیم، ۴۰ درصد هزینه سازمان آتش‌نشانی و خسارات ناشی از این موضوع کاهش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
کد خبر: 47804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =