تصمیم‌گیری‌های مالی در شرکت مترو تهران

جلسه مدیرکل امور مالی و اموال شهرداری تهران با مدیران معاونت مالی و اداری شرکت مترو تهران، منتج به تصمیم‌گیری‌های مهمی درخصوص برخی اسناد مالی و بررسی اقدامات هزینه‌ای پیش رو شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) "مهدی رضایی فر" مدیرکل امور مالی و اموال شهرداری تهران ضمن حضور در محل شرکت مترو تهران و دیدار با کارکنان معاونت مالی و اداری این شرکت، در نشست با "علی سجادی پور" معاون شرکت مترو و سایر مدیران ذیربط، مسائل متعددی را مورد بحث و بررسی قرار داد که ماحصل آن، اتخاذ تصمیمات و راهکارهای قانونی به منظور پیشبرد اقدامات مالی این شرکت بود.

نحوه اقدام در خصوص جذب و هزینه کرد اسناد سنواتی شرکت مترو تهران، اسناد مربوط به قرارداد خرید ۷۰ دستگاه واگن از شرکت واگن‌سازی تهران، اسناد هزینه پروژه‌های مرتبط با اعتبارات طرحهای عمرانی دولت در سیستم فاینانس، مزایده فروش ضایعات شرکت مترو، نقدینگی تامین شده بابت پایانه‌ها و پارکینگ‌های خطوط و ... از جمله مهمترین مباحث مطرح شده در جلسه مذکور بود.

تصمیمات اتخاذشده در این نشست، ضمن رفع برخی ابهامات، مسیر اقدامات مالی در موضوعات مطرح‌شده را تعیین تکلیف کرد تا شرکت مترو تهران نسبت به چند موضوع مهم که بعضاً مربوط به سنوات گذشته بود، فعالیت‌های مقتضی را در فضایی شفاف پیگیری و نسبت به انجام هرچه سریعتر آنها اقدام نماید.

انتهای پیام/

۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر: 47820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =