افزایش رضایتمندی شهروندان و تحول در شهر با کیفی‌سازی اجرای طرح تحول ۲۰گانه محقق می‌شود

جلسه بررسی اقدامات انجام شده در اجرای طرح تحول بیست گانه و کنترل پروژه منطقه ۷ با حضور شهردار، معاونین، شهرداران نواحی پنجگانه این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در جریان نشست بررسی اقدامات انجام شده در اجرای طرح تحول بیست گانه و کنترل پروژه این منطقه، نصراله آبادیان ضمن تاکید بر همکاری همه جانبه تمامی بخش ها برای اجرای با کیفیت طرح تحول بیست گانه، گفت: بندهای طرح تحول بیست‌گانه جزو اصلی‌ترین کار منطقه و نواحی است و باید با طبقه‌بندی اقدامات جاری نواحی، موضوعات براساس مطالعات بالادستی و هماهنگی با معاونت‌های تخصصی با یک ساز و کار مشترک احصاء، برنامه‌ریزی و انجام شود.

شهردار منطقه ۷ تاکید کرد: باید در طرح ریزی و برنامه ریزی طرح استقبال از بهار موارد ذکر شده در طرح تحول بیست گانه گنجانده شود و با استفاده از پیمانکاران ذی صلاح، این طرح به نحو احسن اجرا شود. ما دو برنامه ریز جداگانه باید داشته باشیم یک اینکه این طرح تا پایان سال در منطقه به چه نحوی اجرا شود و دیگر اینکه در سال ۱۴۰۳ نیز چگونه برنامه ریزی شود تا با اجرای طرح تحول بیست گانه حداکثر نتیجه و رضایت شهروندی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه موارد ذکر شده در طرح تحول بیست گانه همان موارد اصلی در طرح نگهداشت شهر است، افزود: طرح تحولی ۲۰ گانه همان امور روزانه شهر است که کانالیزه و هدفمند شده است و بودجه ریزی و برنامه ریزی لازم برای اجرای حداکثری این طرح در شهر تهران صورت گرفته است تا رضایت شهروندان را، خصوصا در حوزه نگهداشتی شهر ارتقاء دهیم.

آبادیان یادآور شد: بهسازی و زیباسازی میادین و سرانه های عمومی، توسعه، تامین روشنایی و روشنایی و مناسب سازی فضاهای سبز، هوشمند سازی آبیاری بوستان ها، جمع آوری انهار قدیمی، مناسب سازی سراهای محله برای سهولت دسترسی و استفاده اقشار خاص، اقدامات ترافیکی در محورها و معابر جهت روانسازی ترافیک، اصلاح و ایمن سازی نقاط حادثه خیز ترافیکی و اصلاح هندسی معابر،تجهیز و بهسازی مدارس و محیط های پیرامونی، ایمن سازی مسیل، مرمت و احداث زمین‌های چمن مصنوعی در محلات، نگهداشت مستمر محله ها در حوزه خدمات شهری ، رنگ آمیری و زیباسازی المان های شهری، احداث یادمان شهدا و... از جمله موضوعات مورد بررسی منطقه در طرح تحول ۲۰ گانه است.

وی در پایان با اشاره به اهمیت کنترل پروژه از مدیران منطقه خواست که آن تعداد از پروژه های طرح تحول که می توان با سرعت بیشتری آنها را به سرانجام رساند را تکمیل و از جدول پروژه های در حال اجرا خارج کنند.

گفتنی است؛ در جریان این نشست موارد مهم و اساسی مطرح شده در کترل پروژه نیز از سوی شهردار و معاونین بررسی و ارزیابی شد.

انتهای پیام/

۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 47883

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =