عملکرد ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه۶ ارزیابی شد

نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه۶ توسط معاونت های تخصصی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ مهدی خسروانی رئیس اداره مدیریت بحران این منطقه گفت: در این ارزیابی که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان معاونت های تخصصی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، از آخرین وضعیت عملکرد ستاد، تجهیزات سخت افزاری و شبکه ای موجود، نگهداری و نگهداشت تجهیزات و انبارهای پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران منطقه و همچنین بررسی کیفی و کمی برگزاری تمرین های عملیاتی و آموزش های ارائه شده بازدید به عمل آمد.

وی افزود: در این نشست عملکرد ستاد بحران منطقه در حوزه های اقدامات پیشگیری، کاهش خطر، شناسایی ساختمان های ناایمن و همچنین امکانات و تجهیزات و آمادگی الزم برای مقابله با بحرانهای مختلف و سایر موارد گزارش های الزم ارائه شد و مورد تبادل نظر و بررسی قرار گرفت.

در پایان با ارائه جمع بندی گزارش عملکرد این اداره بحث و تبادل نظر صورت گرفت و عملکرد اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه ۶ از سوی ارزیابان شامل مدیران و کارشناسان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/

۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 47888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =