بازپیرایی تپه شماره۳ میدان آزادی انجام شد

شهردار منطقه ۹ از بازپیرایی تپه شماره۳ میدان آزادی در راستای افزایش زیبایی بصری مناسب برای مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: بوستان ها و فضاهای سبز یکی از عمده ترین اماکن گذراندن اوقات فراغت برای اقشار مختلف جامعه محسوب می شوند.

وی افزود: بازپیرایی فضای سبز با هدف ارتقا شرایط زیست محیطی و افزایش نشاط عمومی، فراهم کردن محیط های شاداب برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت خانواده ها از جمله طرح های در دست اجرای منطقه۹ بوده که در راستای ایجاد چشم انداز مناسب، زیبایی منظر شهری و نشاط شهروندی اجرا می شود.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: با تعیین چشم انداز مناسب، زیبایی منظر شهری، ایجاد نشاط در میان شهروندان و طراوت بخشیدن به فضای محیط در مناطق شهری با اقدامات انجام شده منظری زیبا به فضای سبز سطح منطقه داده است.  

مرتضوی در ادامه بیان کرد: به این منظور منطقه ۹ در راستای افزایش زیبایی بصری مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن نسبت به احیای فضای سبز در محور شرقی میدان آزادی واقع در تپه۳، نسبت به خاکبرداری، تسطیح خاک و ایجاد مسیر سبز، با کاشت انواع گونه های گیاهی شامل یوکا، انواع رز، نسترن و ایجاد فرش گل اقدامات لازم را انجام داده است.

انتهای پیام/

۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر: 47928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =