ارتقا کیفی و کمی خدمت‌رسانی به مردم با رویکرد نظارتی ۳۶۰ درجه در منطقه۲۲

شهردار منطقه ۲۲ گفت: رویکرد نظارتی ۳۶۰ درجه به امور شهر و نظارت‌های میدانی مستمر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده نقش موثری در ارتقای نگهداشت شهر به طور ویژه در معابر پرتردد دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای را یکی از رویکردهای مهم در برنامه ریزی شهری عنوان کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری منطقه ارتقا کیفیت و کمیت خدمت رسانی به مردم و در نهایت افزایش رضایت‌مندی آنها است و اگر به این واقعیت برسیم که اگر برای مردم وقت گذاشته شود، شاهد اثرات بهتر و مثبت آن خواهیم بود.

وی در ادامه با تاکید بر استمرار خدمت رسانی در طرح تحولی ۲۰ گانه اظهار کرد: در طرح تحولی ۲۰ گانه هم بحث نگهداشت شهر و هم رفع نواقص و مشکلات حوزه های مختلف که توسط نواحی۶گانه احصا شده در سطح منطقه، با سرعت و دقت بیشتری پیگیری و به سرانجام می رسد.

به گفته نصرتی اجرای هر پروژه‌ در محلات نیازمند مطالعات وسیع و نظرسنجی‌های کارشناسانه از مردم ساکن در همان محلات است.

وی اجرای پروژه‌های توسعه‌محله ای را در افزایش بهبود کیفیت زندگی شهروندان ضروری دانست و افزود: در راستای ارتقا زیبایی های بصری، رفع خطرات احتمالی و افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان، بهسازی معابر پرتردد و اقداماتی از قبیل حذف زوائد فیزیکی، مرمت سنگفرش، همسطح‌سازی معبر، مرمت دریچه‌های آهنی، مرمت جداول و ... در سطح منطقه در حال اجرا است.

مرمت جداول فرسوده معابر ناحیه یک منطقه۲۲

شهردار ناحیه یک منطقه ۲۲  از اجرای عملیات ترمیم جداول بتنی فرسوده و شکسته معابر و خیابان های ورودی رمپ المپیک به خرازی شرق و  بنفشه نهم  برای تسهیل و روان سازی های آبهای سطحی، زیباسازی معابر شهری و تسهیل تردد عابرین و وسایل نقلیه خبر داد.

انتهای پیام/

ایمان گودرزی گفت: رفع مشکلات عبور و مرور معابر، ارتقای کیفت معابر شهر و زیباسازی منظر شهری از عمده درخواست های مردمی از شهرداری بوده است که به طور ویژه در دستور کار این ناحیه قرار دارد.

وی بیان کرد: تعامل دوسویه میان شهروندان و شهرداری زمینه را برای مشارکت فراهم می‌کند، هرچقدر نقش شهروندان در اداره شهر بیشتر شود، حس تعلق آنان به شهر نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام//

۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 47935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =