رشد ۱۰۰ درصدی نوسازی بافت فرسوده در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از رشد ۱۰۰ درصدی میزان نوسازی در بافت فرسوده در این منطقه خبر داد.

محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ در گفت و گو با خبرنگار شهر درخصوص وضعیت نوسازی بافت فرسوده در این منطقه گفت: مدیریت شهری منطقه اهتمام ویژه‌ای برای حل مسائل و مشکلات بافت فرسوده دارد. از این‌رو اداره نوسازی حوزه معاونت شهرسازی و معماری منطقه با در نظر گرفتن تمهیدات ویژه درخصوص بافت های فرسوده با داشتن شروط ریزدانگی، نفوذناپذیری، فرسودگی و... اقدامات موثری را پیش‌بینی کرده است.

وی در اولویت قرارگرفتن پروندهای شهرسازی مربوط به بافت فرسوده در حوزه معاونت شهرسازی و معماری منطقه۱۳ را از جمله این اقدامات عنوان کرد و افزود: این امر موجب کم‌شدن مدت زمان صدور پروانه برای این قبیل پرونده ها و رونق ساخت‌وساز به‌ویژه در بافت‌های فرسوده شده است.

علی‌احمدی با بیان اینکه نتیجه تلاش ها در این حوزه منجر به رشد بیش از ۱۰۰درصد نوسازی در بافت فرسوده منطقه در مقایسه با مدت مشابه خود در سال های گذشته شده است، ادامه داد: تشکیل اداره نوسازی در این دوره از مدیریت شهری که با تلاش سازمان نوسازی شهر تهران صورت پذیرفت، نقش چشم گیری در جهت تشویق مشارکت شهروندان در نوسازی بافت فرسوده داشته و فرآیند ساخت‌وساز در بافت فرسوده محلات صفا، اسدی، زاهد گیلانی و... رو به توسعه است و با تمهیدات پیش‌بینی‌شده، امیدواریم تا پایان سال جاری به حد نصاب اعلام شده در برنامه ابلاغی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 47961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =