توسعه ۳۰ درصدی فروشگاه‌های شهروند/ تعداد شعب شهروند به ۵۴ شعبه رسید

مدیرعامل شرکت شهروند گفت: ۳۰درصد مجموعه شهروند نسبت به گذشته توسعه پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار شهر، امروز -شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲- همزمان با یکی دیگر از رویدادهای امید و افتخار، آیین افتتاح همزمان ۲ شعبه جدید شهروند در مارلیک و فاز ۳ اندیشه و نیز کلنگ‌زنی پروژه نبرد جنوبی با حضور، لطف‌اله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند، احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

داود قربانیان، مدیرعامل شرکت شهروند در این مراسم اظهار کرد: سیاست شهرداری تهران برای توسعه فروشگاه‌ها و ارائه خدمات به شهروندان تهران و ایران در کنار توسعه فروش بوده است. توسعه فیزیکی فروشگاه‌ها نیز به صورت جدی پیگیری شده به شکلی که مجموعه شهروند امروز با افتتاح دو فروشگاه جدید به ۵۴ شعبه رسیده است.

وی ادامه داد: در طول دوسال گذشته، اقدامات گسترده و متنوعی در مورد توسعه فروش و سیاست گذاری در حوزه فروش انجام دادیم که منجر به اتفاقات خوبی شد. امروز این فرصت مهیا شد توسعه ناوگان در حوزه خدمات را با امکانات و نیروی انسانی موجود و در بستر مجموعه ای انجام دهیم که مستعد است ایجاد صدها هزاران شغل است.
 

وی افزود: دو فروشگاه‌ جدیدی که امروز افتتاح شد با مدل مشارکتی و همکاری بخش خصوصی در شهر مارلیک شهرستان ملارد در متراژی بالغ بر ۴۳۰۰ متر مربع و در فاز ۳ شهر جدید اندیشه از توابع شهرستان شهریار در متراژی به مساحت حدود ۱۲۰۰ مترمربع است.

قربانیان ادامه داد: همچنین آیین آغاز پروژه فروشگاه نبرد جنوبی در زمینی به مساحت ۲۹۳۷ متر مربع با مالکیت شرکت شهروند و ۱۶۰۰متر سطح فروش تا ۶ تا ۹ماه دیگر  به عنوان یکی از فروشگاه‌های جامع این مجموعه برای ارائه خدمات به شهروندان منطقه ۱۴ تهران افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای ابلاغ سیاست‌های شهردار تهران در خصوص توسعه فیزیکی و فروش مجموعه شهروند ۱۰ هزار مترمربع به سطح فروشگاه‌های شهروند اضافه شد، افزود: ۳۰ درصد مجموعه شهروند نسبت به گذشته توسعه پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت شهروند با پرداختن به توسعه این فروشگاه ها در آینده گفت: توافقات اولیه با منطقه ۸ انجام شده است و با حمایت بزرگواران در شهرداری و شورا نهایی خواهد شد. در منطقه دولت آباد و توحید نیز با متروی تهران توافقات اولیه صورت گرفته است. در خیابان هنگام و جنت آباد نیز با کمک سازمان اتوبوس رانی دو شعبه  قرار است به شعبه های شهروند اضافه شود.
 
وی تاکید کرد: در سال پیش رو دو پروژه در غرب در مسیر عملیات اجرایی قرار خواهد گرفت . از سوی دیگر در پایانه جدید شرق نیز که با همت شهردار و حوزه مالی و حمل و نقل شهرداری تهران در حال تکمیل است ۱۷ هزار مترمربع به سطح فروشگاه‌های شهروند اضافه خواهد شد.
قربانیان با بیان اینکه شهروند با ۱۴۳ هزار مترمربع سرانه در تنظیم قیمت بازار نقش موثری دارد، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری دولت به عنوان بازوی دولت، ارزش افزوده برای مردم به ارمغان بیاوریم.

نقش شهروند در کنترل گرانی
احمد علوی، عضو شورای اسلامی شهر تهران هم در این مراسم گفت: از دکتر فروزنده تشکر می‌کنم که در دوره ایشان تحولی در حوزه شرکت شهروند رخ داده است.

رییس کمیته گردشگری شورا با تاکید بر اینکه فروشگاه ها باید گرانی کالاها را کنترل کنند، افزود: تعداد فروشگاه های شهروند نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. ضمن اینکه تنوع مکانی فروشگاه های شهروند در مناطق نشان از عدالت دارد.

وی افزود: توسعه فروشگاه های شهروند با همکاری بخش خصوصی است و خیلی بار نیروی انسانی را به شهرداری تهران اضافه نمی کند. در ضمن فروشگاه های شهروند به سوددهی رسیده اند و این موضوع جای تشکر دارد.

 
انتهای پیام/

۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 47977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =