امیدواریم لایحه حقوق شهروندی در شورا با توجه به مفهوم وسیع حقوق عامه تکمیل شود

رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم لایحه و سند حقوق شهروندی در شورا با توجه به مفهوم وسیع حقوق عامه، تکمیل شود و به عنوان نقشه راه مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اقراریان در اولین اجلاسیه «احیای حقوق عامه و حقوق شهروندی در نگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)» با بیان اینکه شناخت و تبدیل مسئله به گفتمان عمومی و اقدامات عملیاتی توسط شورای شهر تهران دنبال می شود، اظهار کرد: مجموعه مواردی که دنبال می شد از این باب است که دغدغه های مقام معظم رهبری را در میدان عمل پیاده کنیم.

وی افزود: این ابتدای راه است و به دنبال این هستیم که در مسیر پیش رو، نقشه راه را تعریف کنیم. امیدواریم لایحه و سند حقوق شهروندی در شورا با توجه به مفهوم وسیع حقوق عامه، تکمیل شود و به عنوان نقشه راه مورد استفاده قرار بگیرد.

اقراریان با بیان اینکه مبنای این سند باید استیفای حقوق شهروندان و نظارت بر شهرداری باشد، تصریح کرد: با توجه به اقدام دادستانی کل کشور در راستای احیای حقوق عامه و شهروندی، امیدواریم مجلس شورای اسلامی با تغییر و تحولات، فصل جدیدی از حکمرانی را رقم بزند.

انتهای پیام/

۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر: 47994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =