بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی شاخص در منطقه ۱۵

آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شاخص منطقه ۱۵ با حضور مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران و معاون فنی و عمران منطقه بررسی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی با اشاره به اجرای بیش از ۶ پروژه شاخص عمرانی در سطح منطقه ۱۵ گفت: پروژه احداث کلینیک گل و گیاه، احداث ۶ دستگاه سرویس بهداشتی ۸ چشمه، احداث ساختمان اداری در پایانه ثامن(ع)، احداث ساختمان اداری پایانه خاورشهر، احداث زیر گذر شورا، ترفیع دکل های فشار قوی برق بزرگراه شهید نجفی رستگار جهت ایجاد دسترسی محلات مشیریه و رضویه به بزرگراه مذکور از جمله این پروژه ها است.

وی در ادامه با اشاره به بازدید مجید امانی مدیر کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمانها و مناطق شهرداری تهران، وحید مصری معاون نظارت بر امور اجرایی و همچنین امید کوثری سرپرست معاونت فنی و عمرانی اسنادی از پروژه های سطح منطقه افزود: در این بازدید بر چگونگی اجرا و زمانبندی اتمام و کیفی سازی آنها تاکید شد.

همچنین پیش از این بازدید جلسه هم اندیشی و پایش اسناد اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی از پرونده های معاونت فنی و عمران منطقه ۱۵ با حضور معاونین مدیرکل هماهنگی فنی و عمران مناطق، سازمان، کارشناسان آن اداره کل و مدیران معاونت فنی و عمران منطقه ۱۵ با هدف بررسی اسناد پیمانکاران منعقد شده، شرایط ابلاغ صورتجلسه ها، انطباق اسناد و صورت وضعیت ها و ... برگزار و رهنمودها و نکات ارزنده ای جهت بهبود شرایط حاکم بر قراردادها ارائه شد.

انتهای پیام/

۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر: 48009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =