نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت شهر آفتاب، پرمخاطب و به‌روز بود

مدیرکل سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران گفت: محدودیت‌هایی که نمایشگاه بین‌المللی سئول دارد، در شهرآفتاب وجود ندارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب؛ محمود سیجانی مدیرکل سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران درباره چهارمین نمایشگاه بین‌المللی دوچرخه، موتورسیکلت و وسایل نقلیه موتوری و هیبریدی در شهرآفتاب اعلام کرد: یکی از نمایشگاه‌های به‌روز، پرمخاطب، تخصصی و باکیفیت در این حوزه برگزار شده است.

وی با اشاره به وسعت این نمایشگاه عنوان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی با وسعت زیاد که تمام برندها نیز در آن حضور داشته باشند با سلایق مختلف هم‌گام بوده و کمک می‌کند تا محل شهر آفتاب به عنوان یک نمایشگاه درجه یک مطرح شود. همچنین شهرآفتاب ظرفیت این را دارد که بتواند جایگزین نمایشگاه بین‌المللی سئول شود.

سیجانی با بیان اینکه امثال نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت، جایگاه شهرآفتاب را ارتقاء خواهند داد تاکید کرد: از دیدن ظرفیت‌های شهرآفتاب خوشحال شدم و تصور نمی‌کردم چنین نمایشگاهی با بازدیدکنندگان متخصص داشته باشد. البته این ظرفیت‌ها قابلیت توسعه دارند.

مدیرکل سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران در خصوص مزایای مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب اظهار داشت: محدودیت‌هایی که نمایشگاه بین المللی سئول دارد، در شهرآفتاب وجود ندارد. با این وجود بهتر است، این مجموعه بیشتر معرفی شود، زیرا معرفی محیط به ارتقاء آن کمک می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: ما نیز تا جایی که در برگزاری نمایشگاه نقش داریم کمک و حمایت می‌کنیم که نمایشگاه‌هایی با کیفیت و وسعت بیشتری برگزار شود.

انتهای پیام/

۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
کد خبر: 48076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =