پاسخگویی معاون شهرسازی منطقه ۲۲ به مطالبات شهروندان این منطقه

با پیگیری روابط عمومی منطقه۲۲ و با هدف تکریم و تسریع در پاسخگویی بی واسطه به شهروندان، معاون معماری و شهرسازی شهرداری منطقه با حضور در اداره روابط عمومی، بصورت چهره به چهره پاسخگوی درخواست تعدادی از شهروندان شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمدعلی نعمت زاده با حضور در اداره روابط عمومی پاسخگویی مطالبات شهروندان در حوزه شهری منطقه ۲۲ بود. در این دیدار درخواست های شهروندان ثبت و در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و با هماهنگی های صورت گرفته از سوی امیر گلی پور مسئول روابط عمومی منطقه۲۲، مدیران شهری منطقه با حضور در این اداره بصورت رودرو با مردم گفتگو و به مشکلات آنها پاسخ می دهند.

باتوجه به اینکه بیشتر درخواست های شهروندان در ملاقات مردمی با مدیران شهری در حوزه شهرسازی و املاک است، در این خصوص نعمت زاده معاون معماری و شهرسازی منطقه به شکل مستمر پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

نعمت زاده اظهار کرد: ملاقات های مردمی و چهره به چهره مدیران شهری منطقه با مردم با هدف جلب رضایتمندی شهروندان، تکریم ارباب رجوع و در راستای تسریع در روند رسیدگی به مشکلات آنها بصورت مستمر برگزار می شود و با توجه به اینکه بیشترین مطالبات شهروندان منطقه در حوزه شهرسازی است؛ تلاش خواهد شد تا با در نظر گرفتن کلیه اصول کارشناسی در این حوزه اقدامات لازم جهت رفع مطالبات و معضلات شهروندان صورت گیرد.

وی افزود: دیدار با شهروندان باعث کاهش زمان و افزایش کیفیت رسیدگی به درخواست های مطروحه از سوی مردم یکی از رویکردهای مدیریت شهری منطقه در اجرای تحول بیست گانه در منطقه است.

انتهای پیام/

۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
کد خبر: 48084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =