آموزش و آگاه‌سازی از قوانین، باعث پیشگیری از تخلف می‌شود

نشست نماینده شهردار تهران و مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری با مدیران قبله تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠؛ نشستی با حضور حجت‌ الله ابراهیمیان نماینده شهردار تهران و مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری، کارشناسان و مدیران اداره کل رسیدگی به تخلفات، شهردار، معاونین، شهرداران نواحی و مدیران منطقه برگزار شد.

ابراهیمیان نماینده شهردار تهران، با بیان نکات ارزشمند در بحث بازدارندگی از بروز تخلف به چند نکته مهم و کارشناسی از فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد گفت: طبق فرمایش ایشان اجرای دقیق قوانین و ضوابط اسلام، مراعات عدالت، دوری از اجتهاد و سلیقه شخصی، در نظر گرفتن رضای خدا در تمام مراحل رسیدگی و اهمیت به آبروی و حیثیت افراد از جمله این نکات ارزشمند است که باید قبل از صدور حکم به این موارد توجه و عمل کرد.

وی ضمن اشاره به رویکرد عدالت محور هیأت رسیدگی به تخلفات و ماده ۸ و ۹ قانون استخدامی کشور افزود: آموزش و آگاه سازی همکاران از قوانین، باعث پیشگیری از تخلف می‌شود.

ابراهیمیان از کاهش درصد تخلفات اداری منطقه ۲۰ از ابتدای سال ۱۴۰۱ به نسبت دوره‌های قبل خبر داد و گفت: درصد بالایی از پرونده‌های منطقه ۲۰ به رای برائت و مختومه منتج شده است.

انتهای پیام/

۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 48107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =