آغاز کاشت گلهای پاییزه در شرق تهران

شهردار منطقه ۱۳ از آغاز کاشت گلهای پاییزه در ورودی شرقی شهر تهران و محدوده بوستان ها و فضای سبز این منطقه خبر داد و گفت: از اواخر شهریور ماه تا کنون، ۲۸ هزارگلدان نشا پاییزی و انواع درختچه و رز کاشته شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه در خصوص آغازکاشت گلهای پاییزه در ورودی شرقی شهر تهران افزود : همزمان با آغاز فصل پاییز و با رویکرد زیبا سازی چهره شهر و ایجاد فضاهای فرح بخش، کاشت انواع گل های فصلی پاییزی در محدوده  بوستان ها وفضاهای سبز توسط  اداره فضای سبزمعاونت خدمات شهری ومحیط زیست، آغاز شد.
به گفته او گلهای فصلی پاییزی شامل داوودی، کلم زینتی، درختچه های زینتی و انواع رزها در قالب  طرح های زیبا، رنگ و بوی پاییزی به محدوده می بخشد.
شهردار منطقه ۱۳ گفت : از اواخر شهریور ماه تا کنون، بیش از ۲۸ هزار گلدان نشا داوودی و کلم و انواع درختچه و رز کاشته شده که این عملیات تا پایان مهر ماه  ادامه دارد.
او طراحی فضای سبز و کاشت گل و گیاه را از عوامل تاثیر گذار در سلامت روح و جان شهروندان برشمرد و یادآور شد: شهرها به عنوان کانون تمرکز فعالیت و زندگی انسان ها برای اینکه بتوانند پایداری خود را تنظیم کنند، باید ساختار و کارکردی متاثر از سیستم های طبیعی داشته باشند.  

۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
کد خبر: 4816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =