مشارکت گروه‌های دوام و ایمنی پایتخت در اجرای طرح «من شهردارم»

معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه محور از مشارکت گروه‌های دوام محلات شهر تهران در اجرای طرح نظرسنجی پروژه‌های مدیریت شهری در قالب طرح من شهردارم خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، شاهین مظفری از مشارکت گروه‌های دوام محلات شهر تهران در اجرای طرح نظرسنجی پروژه‌های مدیریت شهری در قالب طرح من شهردارم خبر داد و با بیان اینکه هدف از رویکرد مجموعه مدیریت شهری مشارکت جو و مردم محور است، گفت: این طرح با هدف مردمی سازی اداره شهر آغاز شد و اجرای آن موفقیت‌آمیز بود.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ نفر از اعضای منتخب گروه داوطلب مردمی دوام پس از آموزش نحوه ثبت در سامانه طرح من شهردارم به عنوان سفیر به مدت یک ماه در سطح شهر تهران و مراکز پر جمعیت مانند سرای محلات، مساجد، مدارس و ... حضور یافتند و ضمن تبیین این طرح برای عموم شهروندان تهرانی و همچنین ضرورت احداث پایگاه های جدید مدیریت بحران در شهر تهران، موفق به ثبت نظر بیش از ۳۳ هزار نفر از شهروندان تهرانی در سامانه این طرح شدند.

مظفری گفت: در میان پروژه‌های موجود در سامانه طرح من شهردارم، شش پروژه مختص حوزه ایمنی و مدیریت بحران تعریف شده بود که با همت اعضای گروه دوام و ثبت نظر شهروندان در انتخاب پروژه‌های حائز رای بالا به ترتیب ساخت پایگاه های جدید مدیریت بحران در مناطق ۶، ۷، ۱۲، ۱۳ و ۱۸ و ایجاد مرکز پاسخگویی مشترک امدادی (sos) انتخاب شدند.

انتهای پیام/

۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر: 48203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =