جشن بزرگ خانوادگی «قدردانیم » و نمایشگاه آثار هنری کودکان در محله دوستدار کودک

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برگزاری نمایشگاه آثار هنری کودکان در محله دوستدار کودک در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه شهر دوستدار کودک و برنامه های عملیاتی این طرح با همکاری خانه های کودک سرای محلات، اولین نمایشگاه آثار هنری کودکان در این منطقه برپا شد.

وی یادآور شد: این نمایشگاه در دبستان پسرانه شهید روح اللهی در محله نیلوفر برگزار و آثار متنوعی از دست سازه های کودکان و کارهای مشترک کودکان و مادران که در خانه های کودک سرای محلات آماده سازی شده به نمایش گذاشته شد. تمامی خانه های کودک منطقه در این نمایشگاه حضور داشتند.

معاون شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه تمامی خانه های کودک منطقه در این نمایشگاه حضور داشتند، گفت: طی داوری کارشناسان، از بهترین آثار شرکت کننده در نمایشگاه نیز تقدیر بعمل آمد .

برپایی جشن بزرگ خانوادگی با هدف گرامیداشت هفته زن در منطقه ۷

محسن راجی افزود: به بهانه ایام ولادت بانوی جهان اسلام و گرامیداشت هفته زن و همچنین حلول ماه مبارک رجب اداره بانوان معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه اقدام به برگزاری جشن بزرگ خانوادگی با عنوان "قدردانیم" در بوستان شهید توکلی کرد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با هدف قدردانی از زنان و مادران سطح منطقه در کنار ایجاد فضایی شاد و مفرح با حضور تمام اعضاء خانواده برگزار شد، گفت: از جمله برنامه های اجرایی این جشن بزرگ حضور مجری رادیو و صدا پیشه تلویزیون، اجرای گروه سرود دختران آوای حرم، تقدیر از همسر شهید والامقام دفاع مقدس، مولودی خوانی مداح اهل بیت، اجرای استند آپ کمدی، موسیقی سنتی ،برگزاری مسابقه خانوادگی به همراه تقدیر بوده است.

معاون شهردار منطقه ۷ خاطرنشان کرد: از برنامه های جذاب و جانبی این جشن بزرگ خانوادگی برگزاری بازی های بومی محلی ، حضور عروسکهای تن پوش ، غرفه بازی و گریم کودک ، نمایشگاه از دست سازه های هنری ،پذیرایی گرم از همه مدعوین با تنقلات زمستانی(لبو و باقالی و...)  بوده است که علیرغم هوای سرد زمستانی فضایی بانشاط و گرم را برای شهروندان منطقه فراهم آورد.

انتهای پیام/

۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر: 48208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =