احکام شهرداران مدارس منطقه٦ تنفیذ شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس به دانش‌آموزان گفت: طرح شهردار مدرسه فرصتی برای تمرین مسئولیت پذیری شهروندی در مدارس برای آمادگی برای حضور در اجتماع بزرگتر است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه طی مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس اظهار کرد: این طرح فرصتی است برای کشف مدیران متعهد، متخصص و مسئولیت پذیر که در آینده ای نزدیک اداره شهر و کشور خود را به دست می گیرند و این طرح زمینه یادگیری و مشارکت دانش آموزان در جامعه ای بزرگ تر از مدرسه را فراهم می کند.

وی در ادامه افزود: طرح شهردار مدرسه در ١٦ مدرسه منتخب درسطح منطقه در آبان ماه برگزار شد و ١٦ شهردار مدرسه انتخاب شدند.

بصیری با اشاره به اینکه برای دست یافتن به شهر خوب باید همگی تلاش کنیم خاطر نشان کرد: لازمه تحقق این امر، انتقال کامل آموزه ها و مهارت های شهروندی به تک تک شهروندان است که در قالب طرح "شهردار مدرسه" تلاش می کنیم، ضمن تبیین دقیق مسائل اجتماعی و شهروندی بتوانیم به داشتن شهروندان مسئول در قبال شهر دست یابیم.

براساس این گزارش در این مراسم معاون توسعه مهارتهای شهروندی اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران و معاون پرورشی و ورزشی آموزش و پرورش منطقه نیز حضور داشتند که ضمن اهدای هدایایی به مدارس، مرامنامه شهرداران منتخب قرائت و احکام تنفذ شد.

انتهای پیام /

۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 48233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =