ون‌کافه‌ها به قطب گردشگری پایتخت برگشتند

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ از آغاز فعالیت ون‌کافه‌ها در بوستان آبشار خبر داد و گفت: این فعالیت با هدف ساماندهی ون‌کافه‌ها در محور بلوار شهید جدی اردبیلی صورت می گیرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح اظهار کرد: با توجه به حضور ون کافه های غیرمجاز در این محور بخصوص در روزهای پایانی هفته و ایام تعطیل و پیشگیری از سد معبر در معابر محله آبشار تصمیم بر ساماندهی این ون کافه ها آنهم بصورت مجاز گرفته شد.

وی افزود: ارائه مواد غذایی، چگونگی عرضه این محصولات، سیستم فاضلاب، آب آشامیدنی، دسترسی به برق و سردخانه باید مورد ارزیابی قرار گرفته و متقاضی پس از بررسی این موارد، وارد مراحل رسیدگی برای صدور مجوز از سوی شرکت ساماندهی شهرداری تهران قرار خواهد گرفت.

فصیح خاطرنشان کرد: ساماندهی این ون کافه ها موجب می شود تا موقعیت مناسبی برای ون کافه ها در نظر گرفته شود و ضمن رفع سد معابر منطقه ون کافه ها در یک نقطه متمرکز شده و به شهروندان خدمات رسانی نمایند.

وی در پایان یادآور شد: ساماندهی ون کافه ها در اطراف پارکینگ شماره دو بوستان آبشار در نظر گرفته شده و سایر ون کافه ها نیز می توانند از این محیط با نظارت شرکت ساماندهی و مشاغل استفاده نمایند.

انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
کد خبر: 48234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =