با نگاه ۳۶۰ درجه به محله ها طرح تحول بیست‌گانه در منطقه ۲۲ اجرایی شد

شهردار منطقه ۲۲ گفت: طرح تحول بیست‌گانه شهر تهران، طرح نوین و جدیدی نیست بلکه تکمیل کننده طرح های پیشین مدیریت شهری در راستای ایجاد تحولی بیشتر در نحوه اجرا و خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی با اشاره به برنامه ریزی ها و اجرای موضوعات مختلف مدیریت شهری منطقه در نحوه اجرای طرح تحول بیست‌گانه خدمت، به اقدامات صورت گرفته در راستای اجرا و پیاده سازی طرح در منطقه ۲۲ اشاره کرد.

نصرتی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با معاونین و شهرداران نواحی سطح منطقه، پروژه‌های مختلف ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و اجتماعی منطقه احصاء و در حال پیگیری است.

مرمت جداول و پاکسازی صفحه ستون‌های میدان دریاچه شهدای خلیج فارس با اجرای طرح ۳۶۰ درجه به شهر

 محمد ناظرپناهی شهردار ناحیه۵ منطقه ۲۲ گفت: در راستای اجرای طرح ۳۶۰ درجه به شهر و با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان حذف آلودگی های محیطی، حفظ زیبایی های بصری و آراستگی و پاکیزگی بهداشت شهر  و توجه به سلامت شهروندان مرمت جداول با اجرای طرح ۳۶۰ درجه به شهر  و پاکسازی صفحه ستون های دور میدان دریاچه شهدای خلیج فارس اجرایی شد.

وی ابراز کرد: نگهداشت شهر از موضوعاتی است که به جدیت پیگیری می‌شود و در این طرح کلیه ادارات و امکانات ناحیه بصورت روزانه در یک پهنه حاضر و اقدام به رفع مشکل و معضلات محل می نمایند.

انتهای پیام/

۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 48287

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =