آمادگی منطقه ۱۲ برای برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت

 نشستی با حضور شهردار منطقه ۱۲، فرمانده پایگاه بسیج امام خمینی (ره) و معاونان اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری و محیط زیست منطقه در خصوص اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر کنگره ۲۴ هزار شهید در بهمن ماه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،  وحید رضا انارکی محمدی گفت: اقشار مختلف از ارتش و سپاه تا بسیج و حتی اقلیت‌های دینی و از سوی دیگر شهدای حرم، امنیت و سلامت با اهدای جان خود باعث اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران شدند که باید یاد و خاطره آنها گرامی داشته شود.

وی یادآور شد: امروز شاهد یک تحول اساسی درفرهنگ‌سازی ملی هستیم تا دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها بدانند گذشته‌ نه چندان دور جوانان غیور، شجاع و دانا و باایمان برای رشد و نمو و توسعه یک ایران جدید چگونه جانشان را فدا کردند.

سردار اسلام دوست نیز در این نشست، گفت: سپاه تهران بزرگ آمادگی دارد تاضمن تامین امنیت این کنگره، در جهت معرفی شهدای نیروی انتظامی تهران بزرگ همکاری‌های دو جانبه‌ای را داشته باشد به عنوان مثال جمع آوری و انتشار آثار مربوط به شهدای فراجا یکی از اقداماتی است که سپاه در این کنگره خواهد داشت.

در این جلسه بر بعد فرهنگی این کنگره تاکید شد و مقررشد معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه با همکاری معاونت خدمات شهری نسبت به فضاسازی منطقه و  اکران تصویر شهدا همراه با جملات ناب ایشان،مکان شهادت و ..در منطقه ۱۲ اقدام لازم را انجام دهد.

در این کنگره مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و بخش‌های نیروهای مسلح، صداوسیما و شهرداری وجود دارد و یک رویداد بزرگ با مشارکت همگانی است. این رویداد با مشارکت تمام شهروندان پایتخت خواهد بود.

انتهای پیام/
 


 

۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر: 48292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =