درخواست‌های ثبت شده شهروندان رصد و تحقق آنها بررسی می‌شود

شهردار منطقه یک گفت: درخواست‌های شهروندان در اولین دور پایش محلات ۲۷ گانه منطقه یک ثبت و در دستور کار معاونت‌های اجرایی قرار گرفت و به زودی با آغاز دور جدید پایش‌ها به صورت ناحیه محوری، درصد اجرا و تحقق آنها بررسی می‌شود.

​​​به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ در جلسه کمیته فنی که با حضور معاونان و مدیران اجرایی برگزار شد گفت: دور جدید پایش ها به صورت ناحیه محوری به زودی آغاز می شود و درخواست های دوره قبل در قالب مصوبات با حضور معاونان، مدیران، شهرداران و معتمدین محلات آن ناحیه بررسی و وضعیت اجرایی هر یک مورد رصد قرار می گیرد.

وی هدف از این پایش ها را تعامل وافزایش رضایتمندی شهروندان از اجرای پروژه های محلی دانست و گفت: همه تلاش مدیریت شهری منطقه تحقق درخواست های شهروندی است و برای رسیدن به آن، همه مصوبات اولین دور پایش ها ثبت شده و پیشرفت تحقق مستمر رصد می شود.

صباغ افزود: در دور اول پایش های محلات، تعداد  ۶۸۹ مصوبه ثبت شد که در طول یکسال اجرا، تحقق آنها از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار بوده است و مصوبات باقی مانده در دست اقدام و یا در مرحله تایید مراجع ذیصلاح جهت ورود به فاز اجرایی است.

گفتنی است در این جلسه کمیته فنی علاوه بر طرح موضوع فوق به بررسی وضعیت قراردادها، پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه های توسعه محله ای، مستمر، غیر مستمر به تفکیک معاونت ها، بررسی مصوبات اولین دور پایش میدانی محلات، پروژه های قابل افتتاح در دهه فجرو ... پرداخته شد.

انتهای پیام/

۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
کد خبر: 48300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =