۳۲۵ دستگاه کارتخوان جدید بلیت اتوبوس بزودی در ایستگاه‌ها نصب می‌شود

مدیرکل فناوری اطلاعات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه ۱۶۰ دستگاه کارتخوان بلیت پیش از این در خطوط تندرو نصب شده بود، گفت: ۳۲۵ دستگاه جدید نیز بزودی نصب می‌شود تا تجهیزات شبکه تندرو تکمیل شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران عقیل منصوری، افزود: اقدامات توسعه ای و البته زیرساختی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از سال پیش در شرکت واحد برنامه ریزی و اجرایی شده است.

وی ادامه داد: تنظیمات مربوطه روی دستگاه‌های جدید هم انجام شده و به زودی در ایستگاه‌های اتوبوس بی.آر.تی نصب می‌شود تا شبکه کارت بلیت در خطوط تندرو تکمیل شود.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با انتقاد از برخی سیاه‌نمایی‌ها در حوزه کارتخوان‌ها در خطوط اتوبوسرانی پایتخت گفت: ۱۶۱ دستگاه کارتخوان خرید بلیت نصب شده و قرارداد برای نصب تعداد دیگری در حال بسته شدن است).

یک هزار دستگاه کارتخوان بلیت برای اتوبوس‌های غیرتندرو

به گفته منصوری، برای اتوبوس‌های خطوط غیرتندرو هم یک هزار دستگاه کارتخوان قراردادش در حال انعقاد است تا در نهایت کارت بلیت شهروندی تکمیل و مردم مانند مترو از خدمات الکترونیک اتوبوسرانی هم بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: فرسودگی ارتباطات رادیویی یا همان بی‌سیم شرکت واحد نیاز به بروزرسانی داشت و از این رو از دستگاه‌های قدیم عبور کردیم و به سمت پایانه‌های پی او سی که با سیستم اندروید کار می‌کند، در حرکت هستیم.

منصوری تاکید کرد: قرارداد این سیستم نیز منعقد شده و این بی سیم‌ها به صورت موبایلی کار می‌کند و به زودی در ناوگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. ‌

انتهای پیام/

۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 48320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =