گودهای ناایمن منطقه ۲۲ در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف می شوند

در کمیته ایمنی منطقه ۲۲ که با حضور مدیران شهری و فرماندهان ایستگاه‌های آتش نشانی منطقه حضور داشتند؛ بر ایمن سازی گودهای پرخطر منطقه در یک بازه زمانی کوتاه تاکید شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ در این جلسه معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲۲ گفت: باتوجه به حجم بالای ساخت و ساز در این منطقه بعضا شاهد آن هستیم که مالکین بعد از مرحله گودبرداری به دلایل مختلف گود را رها کرده و موجبات ناایمنی و خطر برای رهگذران و ساکنان محلات می شوند؛ که در این خصوص مدیریت شهری برای پیشگیری از وقوع حادثه اقداماتی را در دستور کار قرار خواهد داد.

محمد حسن فصیح اظهار کرد: یکی از اقدامات پیشگیرانه در این زمینه در مرحله نخست جهت ایمن سازی گود صدور اخطاریه به مالک، سپس نصب حفاظ در اطراف این گودها و نهایتا پرکردن گود است.

وی افزود: با توجه به خطراتی که این گودها به دلیل ناپایداری و عدم ایمن سازی برای شهروندان دارند، رسیدگی به وضعیت ساماندهی گودهای پرخطر در دستور کار قرار گرفته و تمام تلاشمان بر این است که ایمنی گودها و مجتمع های تجاری  پرخطر در این منطقه به نتیجه مطلوب برسد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ بیان کرد: با توجه به درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷ در خصوص گودهای رهاشده تلاش خواهیم کرد، ضمن اجرای تدابیر لازم و بازدیدهای مستمر در زمان اجرای طرح از حسن اجرای آن، علی الخصوص در مورد گودهای رها شده و ممانعت از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز، مطمئن شویم.

انتهای پیام//

۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
کد خبر: 48343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =