آیین اختتامیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس در منطقه ۸

آیین اختتامیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس، با حضور شهردار منطقه۸، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه در جوار مزار هشت شهید غواص بوستان فدک برگزار شد.

 به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸ مهناز استقامتی شهردار این منطقه درباره این نمایشگاه گفت: نسل گذشته ما به درستی معنای ایثارگری را تصویر کرده‌اند و از جان و مال و فضای امن خانواده خود گذشته‌اند تا امروز ایران اسلامی در آرامش و آسایش باشد. امید است نسل آینده ما نیز با خط مشی ایثارگری تربیت شود و گفتمان جهاد و ایستادگی و تکریم ایثارگران همواره جریان داشته باشد.

اسقامتی همچنین با اشاره به لزوم حفظ میراث دفاع مقدس گفت: گرامیداشت دفاع مقدس منحصر به روز و ساعات و افراد خاص نیست. تمام کسانی که از برکات دفاع مقدس بهره‌مند هستند از آن به نیکی یاد می‌کنند. باید تلاش کنیم این میراث حفظ شود.

او در ادامه گفت:  هفته دفاع مقدس فرصتی برای زنده نگه داشتن یاد، نام و خاطره شهدا و حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی این هفته است. به همین سبب ویژه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای تکریم و زنده نگه داشتن یاد شهدا در منطقه۸ برگزار شد.

سرهنگ رجب‌زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی در آیین اختتامیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس، با اشاره به حضور پرشور جوانان و نوجوانان گفت: یاد و خاطره شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و شهدای سلامت را گرامی می‌داریم. بسیاری از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس که از همه چیز خود در راه دفاع از کشور عزیزمان ایران گذشتند، امروز در آسایشگاه جانبازان زندگی می‌کنند. تلاش ما این است که با برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی، رشادت‌های رزمندگان را ارج نهاده و تلاش کنیم که نسل‌های آینده زحمات این عزیزان را فراموش نکنند.

۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
کد خبر: 4843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =