نجات یک کارگر جوان از چاه ۱۵متری

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات یک کارگر ۲۵ساله از چاه ۱۵ متری در میدان صنعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۱:۱۳ ظهر امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن داخل چاه اعلام شد که سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در میدان صنعت ابتدای خیابان فرحزادی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده کردند محل حادثه یک پروژه ساختمانی در حال ساخت بوده که در قسمت حیاط این پروژه چاهی به عمق حدودا ۱۵  متر حفر شده بود. یک کارگر داخل چاه مشغول به کار بود که در عمق حدودا پنج الی شش متری این چاه به دلیل ریزش بخشی از دیواره‌ها و بتن‌های اطراف، چاه حالت گلوگیر پیدا کرده بود و مسیر پایین رفتن این فرد داخل چاه مسدود شده بود.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان با احتیاط کامل عملیات خروج این کارگر جوان ۲۵ ساله را انجام دادند. این فرد تقریبا تا کمر داخل خاک‌ها و نخاله‌ها گرفتار شده بود که توسط آتش‌نشان از زیر خاک خارج شد.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با احتیاط کامل بعد از مدتی تلاش موفق شدند این کارگر را زنده اما آسیب دیده از چاه خارج و تحویل عوامل اورژانس دهند. در ساعت ۱۵:۰۷ عملیات به پایان رسید و آتش‌نشانان بعد از ایمن‌سازی محل حادثه، ماموریت خود را به پایان رسانده و  ایستگاه برگشتند.

انتهای پیام/

۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 48491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =