بهینه‌سازی و رفع نواقص ادوات و ماشین‌آلات رفت‌وروب و جمع‌آوری پسماند منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از رصد میدانی با هدف بهینه‌سازی و رفع نواقص ادوات و ماشین‌آلات رفت‌وروب و جمع‌آوری پسماند در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر افزایش کیفیت نگهداشت شهر و ارائه خدمات شهری بهتر به شهروندان گفت: رصد میدانی از ماشین‌آلات، ادوات و تجهیزات پیمانکار رفت‌وروب و جمع‌آوری مکانیزه پسماندهای تر منطقه به منظور رفع نواقص و بهینه‌سازی این ادوات انجام شد.

سیدامین طباطبایی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دراین‌باره توضیح داد: با توجه به ابلاغ قرارداد جدید پیمان‌های رفت‌وروب و جمع‌آوری پسماند و لزوم بازدید از ماشین‌آلات، ادوات و تجهیزات پیمانکاران، مطابق دفترچه پیمان، برنامه بازدید دوره‌ای با حضور ناظران مقیم، جانشین مدیر طرح و نماینده کارفرما، امروز، چهارشنبه، ۴ بهمن‌ماه در خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی (استخر)، نبش کوچه ریاحی‌پور انجام شد.

وی همچنین تأکید کرد: این بازدید با هدف رصد میدانی تجهیزات و ادوات پیمانکار مجری، رفع نواقص و نارسایی‌های احتمالی بهبود وضعیت نگهداری و تعمیرات ماشین‌آلات یادشده، وضعیت معاینه فنی و ریزش‌نداشتن شیرابه صورت پذیرفته و از کیفیت این ادوات اطمینان حاصل شده است.

انتهای پیام/

۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
کد خبر: 48637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =