آمادگی منطقه ۱۴ در روزهای پربارش

شهردار منطقه ۱۴ از آمادگی تیم اجرای خدمات شهری برای مقابله با آب‌گرفتگی معابر و همچنین یخ‌زدگی خیابان‌ها در صورت برودت هوا خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهردار منطقه ۱۴، امیر یزدی به آماده باش کامل تیم خدمت رسان حوزه خدمات شهری جهت جمع آوری آب های سطحی و نقاطی که احتمال آبگرفتگی وجود دارد، اشاره کرد و گفت: به توجه به پیش بینی بارش باران طی روزهای آتی و احتمال کاهش دما و بارش احتمالی برف عملیات ضربتی لایروبی همچنین هدایت و جمع آوری آب های سطحی، پیش گیری از آبگرفتگی معابر و شارژ دپوی های شن و نمک در حال انجام است.

شهردار منطقه با اشاره به لایروبی و نظافت کانال پارک سوار محلاتی واقع در ضلع جنوب پایانه محلاتی، بصورت جد پیگیری و صورت پذیرفت. یاداور شد : این عملیات برای روان‌سازی دفع پساب‌ها و جلوگیری از بروز آبگرفتگی، افزایش بهداشت عمومی و پیشگیری از شیوع آلودگی های محیطی انجام شد.

یزدی در پایان با بیان ینکه تیم های عملیاتی و نظارتی آماده ارائه خدمت و رفع چالش های مرتبط با بارش های پیش رو هستند، یاداور شد: شهروندان می توانند در طول شبانه روز و در ارتباط با سامانه نظارتی ۱۳۷ مشکلات مربوط به آبگرفتگی های احتمالی را به مدیریت شهری گزارش کنند.

انتهای پیام/

۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 48641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =