برپایی جشن و آذین‌بندی مراکز یاورشهر و مدارس پویاشهر

رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برنامه‌های این سازمان را در آستانه دهه مبارک فجر تشریح کرد.

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: در ۹ مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ویژه نگهداری و درمان معتادین متجاهر و افراد منع پذیرشی اعم از بیماران زخم باز، عفونی، اعصاب و روان، معلول و... جشن های ویژه به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

وی در توضیح بیشتر افزود: با دعوت از میهمانان ویژه، مجریان مطرح و گروه های موسیقی سنتی، جشن هایی برای گرامیداشت این روزهای بزرگ برای این افراد بر پا می شود.

وی ادامه داد: همچنین در ۳۶ مرکز پویاشهر ویژه کودکان کار و خیابان در مناطق ۲۲ گانه پایتخت جشن های ویژه دهه مبارک فجر و فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن برگزار می شود. سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در مددسراهای پایتخت نیز جشن هایی به منظور فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار خواهد کرد.

احمدی صدر همچنین بیان کرد: آذین بندی تمامی مراکز تحت پوشش سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی از جمله یاورشهرها، پویا شهرها، همراه سراها، مددسراها و... از دیگر اقدامات در این ایام است.

احمدی صدر گفت: برپایی چندین غرفه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و خدمات رسانی به شهروندان پایتخت هم توسط این سازمان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
کد خبر: 48642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =