اعمال ۴ محدودیت ترافیکی در محدوده بیمارستان گاندی

معاون آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران برگ گفت: به منظور تسریع اطفا حریق بیمارستان گاندی ۴ محدودیت ترافیکی در این محدوده پایتخت لحاظ شده است.

به گزارش خبرنگار شهر سرهنگ فیروز کشیر، معاون آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در در خصوص حادثه بیمارستان گاندی گفت: حریق گسترده در بیمارستان گاندی در مسیر جنوب به شمال خیابان ولیعصر منطقه ۶ تهران ‌ رخ داده است و به دنبال این اتفاق متاسفانه مجبور به ایجاد محدودیت هایی شدیم. 

وی ادامه داد: محدودیت ترافیکی اول از خیابان ولیعصر شمال از مقطع خیابان بهشتی است و از ورود خودروها به سمت بیمارستان جلوگیری به عمل می آید. محدودیت دوم از مبدا میدان ونک به طرف جنوب است. پلیس راهور مجبور به جلوگیری از ورود اتوبوس های تندرو از داخل ویژه به سمت جنوب شده است.

فیروز کشیر با بیان اینکه محدودیت های بعدی مربوط به خیابان وزرا و احمد قصیر است، گفت: احمد قصیر از خیابان دوم به سمت جنوب  و همچنین وزار از جنوب به شمال از خیابان سی و پنجم مقاطعی هستند که مجبور به اعمال محدودیت شدیم.

معاون آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه این اعمال محدودیت ها جهت این است که همکاران امداد رسان ما به نحو احسن خدمت رسانی کنند، اظهار کرد: باتوجه به آتش سوزی گسترده از تمامی شهروندان خواهش می کنیم که شهروندان جهت تسریع در اطفا حریق با ما همکاری کنند و مسیرهایی که به این سمت هستند را مدیریت کنند و سفرهای درون شهری را به این مقصد کنسل کنند. 


انتهای پیام/

۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
کد خبر: 48664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =