آتش سوزی در ساختمان در حال بازسازی که هیچ بیماری بستری نبوده رخ داده است/ بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی تخلیه شد

رییس ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تخلیه بیمارستان ۱۰۰ تخته خوابه گاندی و انتقال آنان به بیمارستان های معین خبر داد.

علی نصیری، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره حادثه بیمارستان گاندی گفت: این آتش سوزی در ساختمانی که در حال بازسازی بوده صورت گرفته است و هیچ بیماری در آن بستری نبوده است. 

وی با بیان اینکه با این وجود بیماران بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابه گاندی به بیمارستان های معین منتقل شدند، خاطرنشان کرد: بیماران ای سی یو نیز به بیمارستان نزدیک دیگری در حال انتقال هستند و هیچ حادثه ای مردم و بیماران را تهدید نکرده است. 

نصیری ادامه داد: در حال حاضر خود آتش نشانان در حال‌ مهار آتش هستند. تا این لحظه‌ دو مصدوم سطحی آتش سوزی داشتیم و همه عوامل در صحنه حضور دارند. همچنین ۱۰ ایستگاه آتش نشانی در صحنه حضور دارند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: از شهروندان خواهش می‌کنم شایعه ای را نپذیرند. کار به خوبی در حال انجام است آتش گسترش پیدا کرده و کار سخت است با این‌ وجود شهرداری منطقه ۶ و ستاد مدیریت بحران منطقه ۶ پای کار هستند؛ با اینکه تا این لحظه نیازی به تشکیل ستاد مدیریت بحران حتی در سطح منطقه احساس نشده است. در حال تعامل با مسئولان  علوم پزشکی هستیم و مردم نگران مسئله ای نباشند.


انتهای پیام/

۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
کد خبر: 48665

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =