شهر آفتاب میزبان بزرگترین رویداد خودرویی کشور می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب از ۱۰ تا ۱۵ بهمن‌ماه، میزبان خودروسازان و واردکنندگان خودرو در «اتو اکسپوی تهران» به عنوان بزرگترین رویداد خودرویی کشور در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، بزرگترین گردهمایی خودرویی کشور در سال ۱۴۰۲ موسوم به اتو اکسپوی تهران از ۱۰ تا ۱۵ بهمن‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

این رویداد با حضور حداکثری خودروسازان، قطعه‌سازان و واردکنندگان خودرو در مساحتی بالغ بر ۶۰ هزار مترمربع شامل تمام ظرفیت سالن‌های نمایشگاه شهر آفتاب و نیز سازه‌های موقت در شمال شرق محیط نمایشگاه برگزار خواهد شد.

برگزاری پنل‌های تخصصی با محوریت آسیب‌شناسی صنعت خودروی ایران از نگاه مردم، تست درایو خودروهای سبک و سنگین، پیست کارتینگ و استقرار خودروهای غذا (کارفود) از جمله برنامه‌هایی است که به موازات نمایش خودروهای سبک و سنگین پیش‌بینی شده است.

نمایشگاه شهر آفتاب با شعار «هر نمایشگاه، حل یک مسئله» مصمم است به موازات رونمایی از جدیدترین خودروهای وارداتی و آخرین دستاوردهای صنعت خودرو و قطعه‌سازی، پاسخ کارشناسی نسبت به مطالبات مردم و دغدغه‌های خودروسازان در این رویداد ملی تدوین کند.

گفتنی است واردکنندگان محصولات ژاپنی، کره‌ای و چینی از آسیای شرقی، واردکنندگان خودروهای اروپایی و تولیدکننده داخلی از جمله ایران خودرو، کرمان موتور، ماموت خودرو، مدیران خودرو و بهمن موتور از جمله شرکت‌های حاضر در پنجمین نمایشگاه خودروی تهران هستند.

برنامه‌های جانبی از جمله تست درایو خودروهای سبک و سنگین و پیست کارتینگ و نمایش خودروهای کلاسیک نیز در این رویداد اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 48715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =