افتتاح یکی از بزرگترین مراکز ورزشی کشور در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: قرار است یکی از بزرگترین مراکز کشور در حوزه ورزش در این منطقه افتتاح شود و تا پایان سال اقدامات آن انجام خواهد شد و کار آماده‌سازی آن به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار شهر، رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷ در آیین بهره‌برداری از مجموعه ورزشی شهید شاعری و دو مجموعه ورزشی در مناطق ۱۵ و ۱۸ که صبح امروز - شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲- همزمان با یکی دیگر از رویدادهای پویش امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح این مجموعه ورزشی هستیم که علاوه بر اینکه به سرانه ورزشی منطقه کمک می‌کند، استعدادیابی از کف محلات بین نوجوانان و جوانان نیز در آن انجام خواهد شد.

وی افزود: سیاست شهرداری تهران در حوزه ورزش، علاوه بر تقویت ورزش همگانی، توجه به قهرمانان و مدال‌آوران و تقویت روحیه پهلوانی و استعدادیابی است و شهرداری در این مسیر قدم بر می‌دارد.

سیفی ادامه داد: با افتتاح مجموعه ورزشی شهید شاعری، سرانه ورزشی منطقه ۱۷ افزایش پیدا کرد و برنامه‌ریزی ما این است که با افتتاح سایر مجموعه‌‎ها، یک تحول جدی و اساسی در افزایش سرانه‌های فرهنگی و ورزشی این منطقه ایجاد کنیم که در هفته‌های آینده خبرهای خوشی از این منطقه خواهید شنید و قرار است یکی از بزرگترین مراکز کشور در حوزه ورزش در این منطقه افتتاح شود و تا پایان سال اقدامات آن انجام خواهد شد و کار آماده‌سازی آن به پایان خواهد رسید.

در ادامه محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در ارتباطی ویدئو کنفرانسی درباره افتتاح مجموعه ورزشی مهر خاوران در این منطقه توضیح داد: این مجموعه در محله اتابک قرار دارد که یکی از محلاتی است که از آسیب های اجتماعی رنج می برد و امیدواریم با افتتاح این مجموعه کامل در رشته های مختلف ورزشی، شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در این محله باشیم. 

یوسف مقدم معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ نیز در ارتباطی به صورت ویدئو کنفرانس، درباره افتتاح مجموعه ورزشی و خانه کشتی شهید دستجردی در این منطقه بیان کرد: امروز این مجموعه بعد از سالها تعطیلی افتتاح شد و امیدواریم به عنوان یک پایگاه قهرمان‌پروری مورد استفاده قرار گیرد. 

در پایان این مراسم از مادر شهید جواد بخت‌سفید تجلیل شد. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 48720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =