طرح تشویقی پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی برای تاکسیرانان برتر

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: سازمان تاکسیرانی برای نخستین بار در شهر تهران، طرح تشویقی ویژه تاکسیرانان برای پرداخت‌های الکترونیکی کرایه از طریق QR را اجرا می‌کند.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، شادی مالکی، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خصوص طرح تشویقی پرداخت الکترونیک گفت: در طرح مذکور که با هدف ترویج فرهنگ پرداخت الکترونیکی و تشویق شهروندان به استفاده از دروازه پرداخت الکترونیکی به مرحله اجرا درآمده است، تاکسیرانانی که بیشترین تراکنش پرداخت در قالب لاگ هوشمند را ثبت کنند، شناسایی و به نفرات برتر لاستیک هدیه داده خواهد شد.

وی اظهارکرد: به ۴۰۰ تاکسیران که مسافرانشان بیشترین پرداخت الکترونیکی هوشمند کرایه (QRکد) با اپلیکیشن شهرزاد را در پایان هر ماه ثبت کرده باشند بسته تشویقی اهدای لاستیک خودرو تعلق خواهد گرفت که این حمایت‌ها در سال آینده به‌ صورت فصلی انجام خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در ادامه گفت: پس از پایان هر دوره لیست برندگان در کمیته فنی مشخص و اسامی اعلام خواهد شد.

مالکی در پایان گفت: هوشمندسازی و برنامه‌ریزی هدفمند شبکه تاکسیرانی از جمله مهم‌ترین رویکردهای سازمان در دوره جدید مدیریت شهری است و بر این اساس طرحی با نام «لاگ هوشمند» ویژه شناسایی ناوگان فعال در جهت افزایش سطح خدمات مناسب به شهروندان پایتخت آغاز شده است.

انتهای پیام/

۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: 48740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =