ایجاد هزار و ۶۰۰ واحد پارکینگ عمومی در منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ شهر از ایجاد هزار و ۶۰۰ واحد پارکینگ عمومی در سطح این منطقه با صدور مجوز برای ساخت ۲ پارکینگ عمومی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر حل مشکل کمبود پارکینگ در تهران گفت: مشکل کمبود پارکینگ با افزایش تعداد خودروها، مشکل همیشگی شهر تهران است و در مقطعی این رویکرد در شهر تهران حاکم بود که ساخت پارکینگ با سیاست استفاده حداکثری از وسایل حمل‌ونقل عمومی در تضاد است اما در دوره جدید مدیریت شهری کمبود پارکینگ، از اولویت‌های سیاست‌ها به شمار می‌رود.

موسوی با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر آغاز نهضت پارکینگ‌سازی در تهران افزود: در خردادماه سال جاری اعلام شد که در برنامه توسعه پارکینگ‌های طبقاتی ۲۸ پارکینگ در دست ساخت، طراحی یا تحویل زمین قرار گیرد و به دنبال این سیاست، شهرداری منطقه ۱۱ نیز ساخت ۲ پارکینگ عمومی را در دستور کار خود قرار داده است.

انسیه قربانی‌نیا، معاون معماری و شهرسازی شهردار منطقه ۱۱ شهر تهران نیز در این‌ خصوص بیان کرد: برای راه‌اندازی ۲ پارکینگ بزرگ در منطقه ۱۱ منتظر صدور مجوز هستیم.

وی ادامه داد: یکی از آنها، ایجاد پارکینگی با ظرفیت ۷۵۰ واحد و دیگری با ظرفیت ۸۵۰ واحد است که هر دوی آنها برای عمل به طرح نهضت پارکینگ‌سازی در شهر تهران اجرایی خواهد شد.

معاون معماری و شهرسازی شهردار منطقه ۱۱ شهر تهران با بیان اینکه یکی از پارکینگ‌ها به صورت مشارکتی و دیگری توسط بخش خصوصی احداث می‌شود، گفت: اطلاعات جزئی‌تر درباره این ۲ پروژه بعد از صدور مجوز ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
کد خبر: 48759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =