پایان اعتکاف مادر و کودک در بوستان بهشت مادارن

دومین اعتکاف مادر و کودک که از ۵ بهمن ماه در مسجد حضرت خدیجه سلام‌الله در بوستان بهشت مادران شروع شده بود، روز شنبه ۷ بهمن با اقامه اذان مغرب و عشاء و افطار مادران به پایان رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ مراسم پر فیض این دوره از اعتکاف در بوستان بهشت مادران با حضور ۲۰۰ مادر و کودک برگزار شد.

بوستان بهشت مادران در راستای تجربه موفق مراسم اعتکاف مادر و کودک در سال گذشته، امسال نیز با اختصاص مهدکودک برای نگهداری و سرگرم کردن کودکان، پذیرای مادرانی شد که علاقه‌مند به شرکت در مراسم اعتکاف بودند اما به دلیل داشتن فرزند کوچک، توفیق حضور در این فرصت معنوی را از دست می‌دادند.

در این مراسم سه روزه که مادران در حال خلوت نشینی و عبادت بودند، فرزندان توسط چندین مربی در مهدکودکی که برای همین رویداد در بوستان بهشت مادران در نظر گرفته شده بود، نگهداری می‌شدند و با انجام برنامه‌های متنوع از جمله رژه عروسک‌های غول پیکر و بازی‌های متنوع سرگرم بودند.

چیدمان میز فلسطین برای همدردی با مردم غزه یکی از اقدامات انجام شده در این مراسم بود. عکس کودکان شهید غزه به هوش مصنوعی سپرده شده بود تا تصویری از آینده و شغل کودکانی که در جنگ کشته شدند، بسازد. همچنین چیدمان میز یادبود شهدای زن ایرانی با تصاویری از شهیدان، یکی دیگر از اقدامات جنبی مراسم اعتکاف بود.

دومین اعتکاف مادر و کودک با پرچم آستان مقدس حضرت رقیه (س)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) متبرک شد.

پایان اعتکاف مادر و کودک در بوستان بهشت مادارن

پایان اعتکاف مادر و کودک در بوستان بهشت مادارن

انتهای پیام/

۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 48809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =